Ik geloof zeker weten dat er ook meer is. Ik heb zelf iets vaags meegemaakts misschien kan iemand mij uitleggen wat het was. Ik heb vorige jaar echt een verschrikkelijke nacht gehad. Ik heb dit nog nooit ervaren en ik vond het super eng. Ik zal het proberen uit te leggen maar is wel moeilijk. Ik voelde dat ik in slaap viel maar toch op een andere manier dan ooit. Ik werd lijkt het wel weggezogen en met windkracht 120 of zo meegezogen in een gat/tunnel (weet ik veel). Ik weet niet zeker maar volgens mij had ik mijn ogen gewoon open en ik zag gewoon mijn man naast me liggen. Ik moet zeggen dat ik de hele tijd mijn kaken heel erg gespannen had, dus mijn kiezen op elkaar wrijven enz en voelde mijn hele lichaam gespannen, mijn handen ook. Ik probeerde de hele tijd mijn man wakker te maken zodat hij mij hieruit kon halen, ik schreeuwde de hele tijd zijn naam maar hij hoorde me niet (waarschijnlijk schreeuwde ik ook niet echt). Ik zag zijn gezicht ook vervormen maar dat was heel even. Ik heb ook het gevoel gehad alsof mijn hele lichaam trilde. En het leek wel alsof ik probeerde om uit bed te komen, nou weet ik niet of ik die moeite ook echt deed of dat het allemaal nog een droom was. Het was echt super eng, voelde alsof ik achterstevoren in een achtbaan zat en ik voelde echt al mijn spieren gespannen. Toen ik eenmaal bijkwam, hoorde ik mezelf echt ook keihard ademhalen, alsof ik 1 minuut geen adem had gehouden. Mijn man heeft niks gemerkt maar dit was echt zo doodeng. 2 weken daarvoor ook zoiets vaags, ik wilde opstaan want ik dacht dat ik wakker was (bleek dus van niet) en ik wilde met alle macht opstaan maar het leek wel of er 200kg op mijn lichaam zat want ik kon niet bewegen en ik werd juist leek het wel geduwd in bed. Ik vond het echt heel eng en ik probeerde de telefoon te pakken om mijn man te bellen. Het lijkt wel of een gedeelte van mij wakker was en de andere gedeelte in een soort trance. Ik heb dit nog nooit ervaren, ik had niet gedronken of drugs gebruikt. Andere keer in Egypte op vakantie. Ik voelde me niet lekker en bleef daarom in hotel om te slapen. Ik werd wakker omdat ik laken langzaam voelde glijden maar dacht dat ik dat zelf per ongeluk deed of zo. En viel weer in slaap, daarna werd ik weer wakker maar nu omdat ik het matras aan de kant waar mijn man sliep, voelde indeuken. Dus zeg maar alsof iemand naast mij ging zitten, dus ik draaide me om want ik dacht dat mijn man terug was van duiken maar niemand was er. Nou ik ben nog nooit zo bang geweest, schreeuwde door de kamer en rende naar de badkamer want ik dacht misschien wil de schoonmaker mij iets aan doen of zo. Maar niemand was in mijn kamer
astrale projectie lijkt het me .. doe ik vaak bewust een keer je de techniek onder de knie krijgt kan je echt bewust je lichaam verlaten doe ik vaak in momenten van stress .. brengt me heel erg tot rust is hetzelfde dat veel mensen ervaren in coma ofzo, dat ze hun eigen lichaam zien liggen en zien wat er rondom hun gebeurd heb er lang op geoefend .. maar astrale projectie ofwal out of body experience is vrij makkelijk een keer je het onder de knie hebt bij de meeste mensen gebeurd het onbewust en schrikken ze als ze hun eigen lichaam zien waardoor je terug valt .. de schokjes die je soms voelt , alsof je terug in je bed valt kan me voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent, maar je bent niet de enige die dat al ervaren heeft hoor dat je erna wel wakker was maar voelde alsof je 200 kg op je borst had, is omdat je nog niet helemaal terug was gewoon effe aan je lichaam denken en dan komt het vanzelf terug goed, ook als je mocht op een andere plaats zijn zo ineens onbewust en je hebt angst .. aan jezelf in bed denken, dan kom je normaal in razend tempo terug het lijkt of je idd in een soort van tgv zit en je horen suisen normaal ook .. je hoort een tuuuuuuuuuuuuuut in je oren allemaal heel normaal hoor bij zo'n ervaring
Ik heb het de laatste tijd wel vaker maar minder eng zeg maar. Het is vaak wanneer ik wakker word dat ik denk dat ik al wakker ben maar ik kan mezelf voor geen mogelijkheid echt wakker krijgen zeg maar. Dus lijkt wel of mijn geest wel wil van komop uit bed. Maar mijn lichaam is niet wakker te krijgen, mijn ogen blijven dicht terwijl ik probeer om uit bed te stappen en al. Ik kan mezelf dan niet wakker krijgen en als ik eenmaal wakker ben dan duurt het minstens 15 minuten voordat ik me helemaal goed voel en veilig. Heel vaag. Ik zie mezelf dan wel al opstaan enz maar ik slaap dan nog, zo vaag. Hoe komt het eigenlijk dat je dan uit je lichaam treedt? Geesten daarentegen heb ik nog nooit gezien of gevoeld. Maar het laatste verhaal uit Egypte wat was dat dan?
jezelf vooral niet forceren .. als je merkt dat het weer zo is .. blijf dan rustig liggen, concentreer je eerst op je ademhaling want als je in paniek slaat is de kans groot dat je een panic attack krijgt luister naar je ademhaling en daarna aan je voeten probeer rustig eerst je linker en daarna je rechtervoet te bewegen neem vooral effe de tijd om tot rust te komen dan ga je in gedachten over je hele lichaam voel je benen, je billen, je romp je armen, je handen en je hoofd probeer niet bruks recht te komen of te bewegen gewoon hele kleine bewegingen .. je zal zien dat je eenmaal je rustig bent je dat paniekerig gevoel niet gaat hebben zal je ook helpen om achteraf niet wankel op je benen te staan want als ik me niet vergis heb je na zo'n ervaring het gevoel alsof je benen blubber zijn en heb je soms steun nodig om recht te blijven staan soms mss ook een tintelig gevoel in de benen en je hebt het gevoel dat je wat zweverig bent, licht in het hoofd alsof je net wakker werd met een enorme kater als dat idd zo is is het omdat je te snel hebt geprobeerd om alles in de hand te krijgen , wat een menselijke reactie is je kan niet bewegen, je angst slaat je om het hart, je ademhaling gaat naar omhoog en je wilt zo snel mogenlijk uit deze situatie uit heel normaal hoor probeer rustig te blijven en de techniek die ik uitlegde te volgen je zal merken dat een keer je je rust terug vind het allemaal veel makkelijker zal gaan
Ok bedankt. Het lijkt inderdaad alsof ik verlamd ben en mijn geest al een stapje verder is of zo! Ik probeer ook altijd relaxt te blijven maar op dat moment is het eigenlijk nog allemaal een waas voor me. Maar nogmaals dat verhaal wat ik eerder vertelde over Egypte wat was dat dan?
mja .. euhm .. ik zou zeggen dat er toch wel iets bij je was hoor maar ik zeg het nogmaals, aangezien je al ervaringen gehad hebt met astrale projectie zit je ergens in de astrale wereld zo sta je veel dichter bij vanalles en nog wat maar ik kan niet met zekerheid zeggen dat het dat was het kan idd dat er iemand bij je was .. meestal merk je dat zo duidelijk niet hoor mss wel een gevoel of een rilling maar om daadwerkelijk te voelen dat je laken weggetrokken wordt of er iemand naast je zit omdat er de kant naast je indeukte wat we ervaren tussen slaap en wakker zijn is soms heel erg vaag .. zo kan het zijn dat je dat merkte maar toch terug in slaap was gevallen om dan erna te denken dat je onmiddelijk bent opgestaan waardoor het dus wel kan dat er iemand in de kamer was maar je het niet echt zag omdat je nog slaapdronke was of het kan idd zijn dat er een aanwezigheid was bij je ik kan het moeilijk met zekerheid zeggen omdat ik het natuurlijk niet ervaren heb wat het ook was , het had in ieder geval precies niet de bedoeling om je zoveel angst te geven je bent serieus verschoten .. mss heb je zelf wel een gave, wat me wel lijkt door de ervaringen die je hebt, maar sluit je je ervoor af door angst denk dat het bij veel mensen zo is .. probeer elke ervaring die je hebt in een dagboek bij te houden ook hetgeen je droomd, zodat je achteraf kan terug lezen wat je meegemaakt hebt en wat je voelde op dat moment ook de dromen lees je achteraf nog eens door, zeker dromen die bizar echt lijken, wie weet zijn het wel dromen met een boodschap in
Ok bedankt voor je uitleg. Ik sta er eigenlijk nooit zo bij stil. Maar in die kamer was echt niemand, serieus niet. MIjn man zat nog op de boot en voor de rest zou de schoonmaker niet binnenkomen als hij mij zou zien liggen. Ik zal zeker dingen blijven opschrijven. Wel vaag dat ik dat heb haha weet wel dat mijn moeder 1 keer hetzelfde heeft meegemaakt over wel/niet wakker zijn. Oh ja denk er ineens aan ik had tot 3 keer toe gevoeld (in 1 maand tijd) dat mijn nicht zou komen op bezoek (onaangekondigd) en 10 sec later stond ze echt voor de deur Zelfs mijn ouders stonden verbaasd want ik zei echt oh Nadia komt zo. En 10 sec. later de deurbel haha maar ik heb het alleen met haar. En voor de rest nooit meer gehad.
ik denk dat vele mensen onbewust wel een soort van gevoeligheid hebben hoor de een al wat gevoeliger dan de andere 't is pas als je je bewust begint te worden dat het zo is dat je er begint op te letten en je vaker en vaker die ervaringen tegenkomt daarom dat het soms gewoon kan helpen alles neer te pennen .. je zal ook zien dat die angst die je voelde bij de eerste keer zal minderen naarmate je het meer en meer meemaakt dan heb je meer het gevoel van .. oh nee daar gaan we weer, oke effe tot 10 tellen .. en hups voor je het weet komt de gewoonte erin lekker gewoon naar je intuitie luisteren (is verkeerd geschreven eh ) kan je helpen in vele beslissingen in het leven bij mij is het al een gewone zaak sinds ik een peuter was .. waardoor ik nu niet meer verschiet van de dingen die ik ervaar als het iets nieuws is dan denk ik .. oh tof weer iets bijgeleerd .. kom maar op met jullie wijsheid .. leer me de dingen te verstaan en van wie beter leren wat er is dan van diegene die het ervaren hoop voor je dat je kan leren genieten van je gave, je het snel onder controle krijgt en er veel mag van leren
bibische, dat wat jij omschrijft heb ik ook een paar keer meegemaakt, wat kun je dat ook goed omschrijven, ik word er heel bang van als me dit gebeurd en probeer ook mijn man dan wakker te maken, maar ik lijk wel helemaal verstijfd en kan gewoon om me heen kijken, maar voel me dan niet verbonden met mijn lichaam. ik heb mezelf zelf twee keer zien liggen in bed, terwijl ik wakker was, ik had mijn ogen open, maar hing eigenlijk boven mijzelf... echt ontzettend eng, ik durf me ook niet te laten gaan, want ben bang dat ik niet terug kom... (mijn moeder heeft dit ook wel eens, en mijn vader maakt al grapjes dat mijn man nooit het raam moet laten openstaan, hij is veelste nuchter) het is ook echt geen nachtmerrie, want ik ben echt wakker..
ik geloof echt in geesten heb ook 3 x een ervaring gehad. de eerste keer was 2 jaar terug ik had een auto gekocht en voelde steeds iets aparts alsof er iemand bij mij inde auto zat ik keek ook altijd in mijn achtuitkijkspiegel maar zag nooit wat. toen ik een keer de hond uit ging laten zag ik ineens een oude man in mijn auto zitten met een hoed op achter het stuur ik vond het erg eng en ben gauw doorgelopen toen ik terug kwam was hij verdwenen. de tweede keer zat ik met mijn vriend in een kantoor wij hadden daar een afspraak met iemand. die man ging even koffie pakken en wij zatten in die kamer ik zag ineens uit mijn ooghoek iets toen ik keek zag ik een soort schim ik keek geschrokken mijn vriend aan die gelijk zei zag je dat? ik was wel blij dat hij het ook had gezien. de derde keer was afgelopen donderdagavond ik ging de hond uitlaten het veldje zit naast een begraafplaats, ik heb altijd een apart gevoel als ik daar loop en kijk ook nooit de kant van de begraafplaats op. nu had ik echt de behoefte om die kant op te kijken ik kon het gewoon niet laten ik zag een klein meisje in een witte jurk bij het hek staan, ik ben nog nooit zo snel naar huis gerent! ik vind het echt super eng!
http://forum.fok.nl/topic/1074300/1/355#53222264 topic 3 (de andere 2 topics staan in de op) nostradamus zegt er ook nog iets over http://www.xerson.nl/content/view/383/
nouja zo zijn er wel meer dagen genoemd en we zijn er nog steeds, althans geloof dat ik nog steeds in levende lijve zit te tikken voor mijn pc