geloven jullie in het paranormale?

Discussie in 'De lounge' gestart door auraly, 15 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Denise dat heb ik nou ook!
    Ook als ik een reportage of zo op tv erover kijk... Erna ga ik met zweet op mijn rug naar bed haha

2. sim

sim Niet meer actief

is die nep of ... anders kijk ik m morgen ochtend wel even ;)

3. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    haaha ja! Vaak heb je op discovery in de late uurtjes wel eens spookverhalen. ( ben een echte avond/nacht mens) Dat vind ik te interresant om niet te kijken, maar zodra ik dan iets hoor. druk ik alles uit en vlieg ik naar boven, veilig bij mn man in bed! Dan vraag ik ook altijd nog of die me even vast wil houden hahaha schijt echt 7 kleuren dan! :confused: :p

4. sim

sim Niet meer actief

zone reality is ook zo'n zender, nr 133 voor degene met een digitaal kastje ;)

5. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Crap, deze is echt te eng! :confused: Meisje zit huiswerk te maken, en die moeder moet gewoon haar stoel steeds vasthouden en trugschuiven, omdat die geest ermee kloopt te klote! :confused: :confused: Ik had mn huiswerk wel buiten op het grasvelde gemaakt, en anders maar helemaal niet :rolleyes: :)

http://www.youtube.com/watch?v=up-F6Zts ... ed&search=

6. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Denk dat ik straks voor het slapen gaan, even de teletubbie DVD op ga zetten.. :rolleyes: :)

7. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    nee niet nep, schijnt echt te zijn
    ze hebben in 30 jaar nooit kunnen aantonen dat het fake was

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

HAHAHAHAHA Denise

9. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ja, even wat afleiding haha!

10. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Er is meer tussen hemel en aarde, maar geloof niet dat je het moet opzoeken.
    Ik heb een vriendin gehad, die is er aan kapot gegaan.
    Zelfs zo erg dat ze inhaar zelf begon te snijden en gewoon haar arm eraf heeft gesneden.
    Ik weet wat het is.. Ik waarschuw mensen altijd, blijf daar vandaan.. Zoek het niet op, het kan je duur komen te staan.

Alle dingen waar je angstig van wordt, is een natuurlijke reactie van je lichaam/ziel.
    Geef daar gehoor aan.

11. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
  12. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    wel niet naar het einde met die auto kijken ! snel wegklikken

13. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    probeer jij harkloppingen te veroorzaken hier ofzo? :p Sjezus, ik ga echt niet kijken meer! Manlief gaat zo naar bed, dus zit ik hier alleen.. :confused:

14. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    nee nee, het filmpje opzich is niet erg hoor .. alleen toont het het bestaan van geesten aan

maar op het einde hebben ze er een stuk bijgezet.. nadat het eigenlijk eindigd ,

je ziet een auto rijden en dan komt er weer zo iemand voor het scherm gesprongen
    je ziet mooi wanneer het echte deel eindigt en het fake deel begint

wilde alleen maar waarschuwen voor dat gedeelte

15. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Yep

Ik geloof er wel in

Ik had een droom en die kwam een paar jaar later uit

Ik droomde dat ik een jongen zou leren kennen op school en dat ie woonde in flevoland en zijn moeder die in friesland woonde en dat ik daar verkering mee kreeg en dat ik steeds weg liep naar hem toe op de fiets
    En zijn moeder was paranormaal en deed iets met aura's en stenen

3jaar later zat ik in de klas met een vriendin te praten en onze meester kwam de klas binnen en zei: Er komt een nieuwe jongen bij ons in de klas dus ik keek die jongen aan en schrok me dood :confused:
    Ik dacht o mijn god dat is die jongen waar ik over gedroomd had
    Nou hij ging zich voorstellen en zei dat ie een jongere zusje had en dat ze woonde in flevoland nou toen werd het nog spannender :confused:
    Hij vertelde ook dat zijn moeder en vriend in friesland woonde en dat ie in het weekend's er heen ging
    Nou ik kan je vertellen ik was in shock echt waar

Ik heb een relatie gehad met hem en me droom is inderdaad uitgekomen
    Dit is maar 1x gebeurd en heb het gevoel dat ik ook niet normaal ben

Net zo een

Ik was op mijn werk en de andere collega's gingen naar buiten ik zei ik kom er zo aan
    Dus ik was rustig me soep aan het eten keek me een andere collega zooooo lang aan het leek net of hij iets wou zeggen maar niet durfde ofzo
    Ik keek m terug aan en ik voelde al gelijk dat er iets niet klopte een beetje koud gevoel
    Nou het was maandag of dinsdag weet niet meer
    Me baas belde me op ik zag het nummer ik werd echt ineen keer stil en nam op ik zei hallo met marianne hey hier met henk wil je ff wat zeggen en toen wist ik al genoeg
    Bleek me collega 3 dagen dood in huis hebben gelegen
    Ik was echt helemaal kapot ik heb zo hard gehuild en had zo een schuldgevoel waarom het gebeurde

Maar het was ook een persoon die heel opzich zelf was en lief
    maar hij praatte ook niet veel alleen als hij er zin in had
    kon je met m lachen
    Ergens hoop ik het niet meer mee te maken want dit gun ik echt niemand

Ik ben wel van plan om naar een paranomaal iemand te gaan en die er uitleg over kan geven
    Dus ja ik geloof er inderdaad in dat er meer is

Liefs Tijgertje23

16. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    is er toevallig ook een medium onder jullie .. alle mss dat je dit liever niet op het forum zet, maar je mag me altijd een pb sturen

iemand die met foto's werkt ?

ben ooit naar een waarzegster geweest en die zei me dat er op m'n 11 iets erg zou gebeuren, een groot verlies maar dat ik zelf wel wist wat het was

ze zei dat ik net als haar een ziener was maar dat ik me moets openstellen .. ik was toen 9 .. was er naartoe gegaan met m'n moeder

en ja hoor op m'n 11 stierf ze, m'n moeder niet de waarzegster .. heel naar

17. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Ik weet ook niet of er een medium is

Maar aurely sommige dingen kunnen echt raar aflopen he
    vind het nogal eng weet je
    Daarom wil ik heel graag een keer naar zo'n beurs

Liefs Tijgertje23

18. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    ja zo'n beurs heeft mij ook altijd wel aangesproken .. maar er zitten heel erg veel neppers tussen
    hier heb ik iemand leren kennen (daklozencel) die kaarten legt

wat ze zei over mij klopte wel, ze zag ook vanalles dat ze niet kon weten
    zo vertelde ze me bv over zeus, da's een naam die alleen ik en m'n ex uitspraken

had ze echt niet kunnen weten, ik kreeg er kippevel van.. maar ook zij zei dat er bij mij veel meer aan de hand was
    en alhoewel ik dat altijd wel geweten heb, dacht ik dat ik er alleen in stond

vroeg me dus af of er nog meer mensen zijn die meer zien dan normaal of goed voor ze is

ik kwam met m'n oom ooit eens het ziekenhuis in, hij moets een maagbreuk laten herstellen
    hij vroeg me of hij het zou overleven, omdat ik zo'n dingen aanvoel

ik knikte ja, maar m'n aandacht werd naar de man naast hem getrokken .. hij zou een paar uur laten op de tafel gaan

ik vertelde m'n oom, jij wel, maar hij komt niet meer terug
    de dag nadien toen ik hem ging bezoeken was het bed naast hem leeg .. de man was idd gestorven, er was iets mis gegaan waardoor hij het niet haalde

sindsdien vraagt m'n oom mij altijd om raad :) niet dat ik alles zie ofzo, maar soms is het heel erg duidelijk, soms heel er vaag .. maar meestal kan ik altijd wel iets vertellen

19. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Ik heb het sindsdien dat ik die droom gehad heb en het gevoel over me collega dat ik er best wel mee door wil maar het niet durft
    Het is best wel beangstigend

Zoals me buurmeisje van 6 die had ook verteld aan haar papa dat mama hele erge pijn in haar knie had
    Maar die wist van niks kwam haar mama thyuis de kinderen lagen op bed en toen zei hij al tegen haar
    Heb jij last van je knie toen zei ze ja hoe weet jij dat nou
    vertelde onze dochter en toen begon het hun ook te dagen dat ze dat ook kan want die moeder heeft dat ook gekund maar die heeft het afgesloten

Maar kinderen zijn altijd kwetsbaarder voor dingen die (ab)normaal zijn
    Had haar vader pijn in zijn schouder bijvoorbeeld ging ze op papa zitten en ging omarmen en over zijn rug wrijven
    De volgende dag was de pijn weg maar het kind was ziek had hoofdpijn

Snap je waarom ik het nou best eng vind en ook wel weer gaaf wij kunnen andere dingen zien die andere mensen niet kunnen

20. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    ja het is idd beangstigend .. ik vind het soms wel handig
    meestal voel ik ook iets of zie ik iets als ik iemand voor het eerst zie

waardoor ik een vrij goed beeld krijg van iemand wat me in vele gevallen al geholpen heeft om keuzes te maken in het leven

alleen is hetgeen je ziet soms niet prettig, zeker niet als het mensen zijn waar je dicht bij staat

m'n oom die vond het handig, als hij een vrouw leerde kennen vroeg hij altijd wat ik zag, hij had maar een blik nodig om te zien wat ik dacht :-D
    1keer was hij zo verliefd dat hij ondanks m'n waarschuwingen er toch bleef mee doorgaan
    wat ik hem uiteraard niet kan verwijten, maar achteraf kwam uit wat ik had gezegd

nu luistert hij mooi naar mijn (instinct) zo noemt hij het
    alleen kan ik het dus niet voor mezelf , ik zie niet wat er volgende week ofzo gaat gebeuren in m'n eigen leven
    da's wel grrrrrr , zou het wel willen weten maar dat komt er niet door

mss maar beter zo, anders wordt het heel voorspelbaar en saai

Deel Deze Pagina