ik vroeg mij af of iemand van jullie wel eens kaart hebben laten leggen? wij hebben namelijk bij 2 personen op afstand kaart laten leggen(via de mail) en die konden mij allebei vertellen dat er geen tweed ekind meer komt in de toekomst... hoe serieus moet ik dit nemen? een van de twee heeft mij vorig jkaar al een een legging gedaan en daar is werkelijk alles van uit gekomen
lieve schat.............. hang je er niet aan op, want alles is betrekkelijk. er zal best een kern van waarheid in zitten maar, hou in je hoofd dat, als iemand zegt dat je van de trap valt op "die en die dag"je ook daadwerkelijk valt.............. en waarom? omdat je op die dag zo gefocust ben op het vallen........... en dan ook echt daadwerkelijk valt........... dus, de voorspelling komt uit
Ik zou me er ook niet teveel op pinnen. Wel moet ik zeggen dat een vriendin van me het over de telefoon heeft gedaan (150km verderop). Ze voorspelde dat er in de zomer extreme veranderingen plaatst gingen vinden in een relatie (was toen net bij mn vriend). Ong 4 mnd later bleek ik zwanger te zijn en gingen we samen wonen. Maarja dat kan ook toeval zjin
Je eigen toekomst ligt niet vast. Dus nee, ik denk niet dat je je er druk om moet maken. Misschien besluit je wel tot adoptie of een nieuwe methode van zwanger worden ( als dat moeilijk is, ik ken je situatie niet) en dat verandert alles weer. Niemand weet wat er in de toekomst komt, dus als jij graag een tweede kindje wil, ga er dan voor. Wie weet komt het wel sneller dan je denkt. En als het niet zo is, dan is dat zo.
Nee, van alle paranormale dingen waar ik mij voor interesseer valt deze af met stipt. Kaarten kunnen zoveel betekenissen hebben en je kan ze op zoveel manier interpreteren dat je ze altijd zo kan beredeneren als jezelf wilt. Ik heb ze ook wel eens laten leggen bij meerdere mensen, maar alles wat ze voorspelden kon ik plaatsen met hoe ik het zelf wil. 4 mensen van de 6 die voor mij dit jaar een reading/legging deden gaven aan dat dit jaar een jaar is wat veel nieuwe indrukken gaat geven. Ik ga mensen verwelkomen in mijn leven en van sommige mensen zou het contact minder worden of verwateren. Dit is zo breed en zo makkelijk, dat iedereen zich hier in kan vinden. Dus ik zeg, lekker laten gaan en je er niet op vast pinnen. Het is een leuk tijdverdrijf en altijd leuk om te lezen, maar je eigen toekomst niet laten bepalen naar aanleiding van een paar kaarten hoor.
Met toekomst voorspellen kun je alleen de toekomst die NU waarheid is zien. Zo snel als dat jij weer een beslissing maakt in je leven is die toekomst al weer anders. Dus dat je geen kindje krijgt kan er dood simpel aan liggen dat jullie nog niet besloten hebben en dus nog niet aan t klussen zijn. Of dat je man die leuke baan met t grove geld nog niet gekregen heeft en er nog geen geld voor is. Of jij die vette opslag die je straks gaat krijgen nog niet gekregen hebt en er nog geen geld voor is. Of jullie nog niet in dat huis wonen en er nog geen ruimte voor n 2e is. Er zijn zoveel paden die je kan bewandelen in je toekomst en de paden liggen vast...maar welke je in slaat nog niet. Ligt er dus maar net aan met welke beslissing op welk kruispunt je welk pad op gaat Sowieso vind ik dat als je kaart wil leggen je dit t beste jezelf aan kan leren. Jij weet t beste welke duiding klopt omdat de symbolen op bepaalde manieren kunnen geintrepeteerd worden. En het ligt er maar helemaal aan welk symbool voor jou wat voor betekenis heeft. Dat staat niet zoals de meeste mensen denken, absoluut vast. Een deel wel (dat zit vast in het collectief onder bewuste. Zijn die tekens die je overal ter wereld ongeveer t zelfde tegen zal komen en die over de hele wereld ook ongeveer t zelfde betekenen). Maar n groot deel ook niet (zo zijn er cultuur gebonden tekens die in elke cultuur wat anders zeggen. En persoonlijke dingen die een kaartlegger niks zullen zeggen maar jou misschien gevoels matig wel wat door wat er gebeurt is in je leven). Dat is allemaal in je onderbewust zijn vast gelegd.
hoi hoi via kaartleggingen kan je wel een bepaalde richting van de toekomst krijgen maar absoluut niet dat je geen kinderen meer krijgt of dat je over een jaar miljonair word dus idd niet geloven denk dat jou vraag té gericht was en dat men daarop een kaartlegging heeft gedaan daar komen dan kaarten uit die een negatieve uitwerking hebben en zodoende komen ze uit bij nee zo werkt kaartlegging niet 1 kaart kan een verschillende hoeveelheid van betekenissen hebben zoals de kaart de dood, kan betekenen dat er een geliefde dood gaat, maar kan ook betekenen dat er een nieuw begin komt de andere kaarten moeten aanvullen welke betekenis er bij die kaart hoort bijvoorbeeld de toren dan geeft de kaart dood aan dat er veranderingen zijn een tarotkaarlegging is niet zo 1 2 3 uit te leggen daar gaat een hoop studie aan vooraf wel bewezen is dat het geen voorspellende toekomstkaarten zijn het zijn richtkaarten dus geen zorgen maken groetjes nathalie
Het ligt ook vooral aan de persoon die kaarten legt, het is mij al vaker opgevallen dat ieder ander de kaarten toch weer anders uitlegt. En vaak kan je vele kanten op met een kaart. Ik doe met helleween altijd de jaarlegging en heb wel eens achter af gehad van goh zo bedoelde de kaarten dat.
ik weet niet of er hier iemand verstand van heeft maar deze had ze gelegd voor me: De ster omgekeerd Het Wiel; De 6 van pentagrammen De 6 van staven Gerechtigheid Cernunnos De 8 van pentagrammen De aas in combinatie met de heer van zwaarden
Weet je waar de kaarten voor liggen dan kan ik het voor je na kijken straks Bv de ster in het verleden etc, ik ken namelijk geen 9 kaarten legging, en welke aas was het?
Via de mail zou het sowieso niet 100% te vertrouwen zijn aangezien kaartleggen via de enrgie van de legger en vrager gaat... de kaarten eerst aanraken een schudden is dan ook noodzakelijk. De kaarten zijn ook nog op te delen in 2 groepen... 1 groep met gebeurtenissen in de toekomst die vast staan en 1 groep met gebeurtenissen in de toekomst waaraan je zelf nog dingen kan veranderen. Kaart leggen is ook een moment opname, dus als ik jou was zou ik er niet teveel op vertrouwen en gewoon voor een tweede kindje gaan
Trouwens... als ik je kaarten zo bekijk zitten er helemaal geen slechte invloeden in. Ze komen allemaal op hetzelfde neer... uiteindelijk zal je je doelen behalen, moet alleen weten in welke volgorde ze gelegen hebben om te kijken wat de echte uitslag is.