Hoi ik wil graag mijn haar knippen en verven, maar wat is hiervoor een redelijke prijs? Normaal komt er een meisje bij mij thuis, maar die is zelf ook met zwangerschapsverlof en nu wil ik t nog een keer knippen en kleuren voor ik ga bevallen zodat het er weer een beetje leuk uitziet. Wat is duur en wat niet? Groetjes Danielle
ik was voor knippen en verfen ong. 53 euro kwijt, bij de hizi hair, maar dat kan wel goedkoper ergens anders denk ik
Wij betalen meestal tussen de 13 en 15 euro.. Maar zaterdag moest m'n vriend gewoon 20 euro betalen voor dat stukje haar dat ze er af knipten Maar het kan er weer even tegen
hier doet me nichtje het altijd... kleuren en knippen hooguit 25 euro.. en dan neemt ze zelf de verf mee.. geef zelf altijd meer maar ik heb zelf onwijs lang en dik haar en zelfs voor laagjes knippen dan en heel ander model hoef ik nooit veel te betalen
ikbetaal voor wassen/ knippen, helemaal verven en daarna plukjes en nog fuhnen enben dan 60 euro kwijt gemiddeld. ligt eenbeetje an hoeveel verf ze nodig hebben en hoeveel streepjes/plukjes ze er in zetten.
Hoi bedankt voor jullie antwoorden! ik heb bij ons in t dorp de kapster gebeld, ze zegt wel dan moeten we je haar even zien, maar normaal knippen en kleuren met de hele afwerking fohnen e.d. ben je 54.55 kwijt. Bij die andere is knippen en kleuren 90 euro vond ik toch wel veel.. Groetjess
Oeh, ben zo bij dat mijn moeder kapster is, wat een prijzen zeg, ik betaal eh 0 euro. Kunnen jullie niet beter op zoek gaan naar een thuisknipster?
Vandaag net de schaar in mn mega lange haar gezet. Ong 30/40 cm eraf en in laangjes en mn uitgroei bij kleuren. Was incl 25%korting 42euro kwijt.
gewoon knippen en kleuren! Ik heb haar tot net over mijn schouders, dus niet lang en het is ook niet extreem dik!
Ik ga meestal naar de hair company en daar is knippen 22euro en kleuren vanaf 30 euro liefs mamasuusje
ik ga altijd naar de kapper school, knippen 5,50 en heb laatst blonde plukjes in mn haar laten zetten, is 2 uur bezig geweest, 12 euro. moet wel veel geduld hebben want ze doen er wat langer over als een volleerd kapper.