Geloven jullie in paragnosten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jufaman81, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ja ik vond het vreselijk, ik dacht dat hij een geintje maakte toen hij het ons vertelde en trok me er verder niks van aan. Maar ja toen gebeurde het ongeluk en toen schrok ik dus enorm. Ik heb meteen gezegd dat ik niks maar dan ook niks over mezelf, me vriend of wie ook maar die me dierbaar was wilde weten. Het was zijn bedoeling ook niet om ons bang te maken of wat ook maar, maar wilde ons waarschuwen het zat hem heel hoog. En zo heb ik nog wel een paar dingen met hem meegemaakt. Na het ongeluk was ik er helemaal klaar mee. Niet met me toenmalige vriend maar met zijn vader haha......

2. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Voor pendelen hoef je geen paragnost te zijn..en persoonlijk vind ik het echt not-done om slecht nieuws te brengen.

3. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja dat geloof ik dat je er klaar mee was!!!
    ZOiets is ook enorm eng!!

En snap ook dat het zoon man zelf hoog zit... wat dat betreft is het volgens mij geen pretje als je het kan en steeds van alles doorkrijgt...
    als vraag ik me af kun je zoiets dan verkomen... als je de persoon ervoor waarschuwd of zou het dan hoe dan ook toch gebeuren op een ander moment.

Zo vind ik het wel mooi als er mensen zijn die het wel kunnen en dan net zo als bij het zesde zintuig het geeft de nabestaande mss wel rust om te weten wat er gebeurd is.

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sorry maar ik geloof er niet in. Ik heb gezien hoe zogenaamd mediums (a la a char) via lichaamstaal heel erg veel dingen kunnen lezen. (staan filmpjes van op you tube). Zo lijkt het alsof ze dingen weten die ze niet kunnen weten.

Ik vind het allemaal een beetje onzin.

Voor jou hoop ik natuurlijk wel dat het raak is straks ;)

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    idd ik heb dat zelf ook. Dat is heel snel door heb hoe verhoudingen liggen enzo bij mensen die ik net ken.
    Ik wist ook precies waarom mijn man zijn moeder en zus geen contact meer hadden en welke rol zijn vader daar in speelde. Daar werd niet over gepraat en het wat heel ingewikkeld en ik kende ze net.
    Mijn man zegt altijd, je lijkt wel helderziend ;) Nou echt niet hoor. Ik zie het gewoon aan de manier hoe iemand is. Hoe diegene praat, loopt, lacht enz. gaat gewoon vanzelf.

6. Locusta

Locusta Niet meer actief

Nee, sorry. Sterker nog: ik vind het bijzonder kwalijk wanneer mensen daar geld mee verdienen. In feite profiteer je op die manier van iemands leed/zwakte/zorgen, o.i.d.

Zoals al eerder genoemd, ben ik van mening dat die mensen erg goed zijn in het lezen van lichaamstaal (cold reading). Het gewillige "slachtoffer" gaat de genoemde zaken onbewust associëren (het Forereffect) en verbanden leggen, waardoor zaken al snel specifiek lijken, maar het in werkelijkheid niet zijn (oud erfstuk, miskoop, litteken op knie, etc.).

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    kijk maar eens op youtube naar derren brown. Dan sta je versteld.

8. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is ook niet wat ik zeg he, dat je voor pendelen paragnost moet zijn!!
    Ik vroeg enkel om meningen overpendelen...;)

9. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Zit toevallig net zijn nieuwe serie te kijken! The experiments, al gezien?

10. Ik vind eigenlijk niet dat pendelen hier heel veel mee te maken heeft. Ik geloof zeker dat er 'iets' is en dat er mensen zijn die dat kunnen voelen/zien, maar volgens mij is er op dit forum al een stuk of 15 keer voor me gependeld, en die zijn alle 15 níét uitgekomen ;) Of doen alle vrouwen op het forum het dan niet goed? :p Ik vind pendelen overigens wel een leuk iets, en onbewust versterkte het m'n hoop, maar het is niet dat ik er heilig in geloof.

11. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maar nogmaals ik zeg ook helemaal niet dat het er mee te maken heeft ;)

Ik vroeg me alleen af, of de dames die niet in paragnosten geloofde wel in pendelen geloven!!!

Bij mij is de pendel wel een keer juist geweest hier op het forum...
    Maar ofdat toeval is ofzo dat weet ik ook niet...

Al geloof ik wel in veel meer... maar dat is ook door ervaringen die ik heb meegemaakt.

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja hoor je hebt ze erbij zitten die echt dingen kunnen "voorspellen" vooruit zien in de toekomst.... zo zijn er bij mij ook achteraf bepaalde zaken op zn plaats gekomen. alleen op het moment zelf heb je er niets aan maar later zul je zeggen jaaaa dat hadden ze al voorspeld... maar het ligt er wel aan of je ook zelf de keus maakt om juist die weg te volgen! daarom hoor je ook altijd op je eigen gevoel af te gaan.... en je niet laten leiden door derden.... spannend voor jullie zeg!

13. Dana

Dana Niet meer actief

ik geloof er wel in maar denk tegelijk dat het iets is waar wij als mens ons niet mee bezig moeten houden. simpelweg omdat we niet kunnen begrijpen met ons menselijk verstand waar we mee "spelen".

persoonlijk zou ik er dus ook niks mee doen, gewoon afwachten en voorspellers/paragnosten met rust laten.

14. happy3

happy3 Niet meer actief

Ik ga regelmatig naar kaartlegsters en dergelijke, en ja, ik geloof erin, er is al heel veel waarheid uitgekomen, niet alles natuurlijk, en er zijn idd ook veel geldwolven tussen hen.;)

Deel Deze Pagina