Geloven jullie in UFO'S?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Nee ik geloof niet in ufo's.
     
  2. Niet meer actief

    geloof je in God?
    of eerst zien dan geloven?
     
  3. Mariekje

    Mariekje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Ja ik geloof er wel in.

    Dacht zelfs 2 keer een gespot te hebben,

    Groetjes Marieke
     
  4. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik zou het persoonlijk helemaal geweldig vinden als ze bestaan. Wij zijn ook echte trekkies. We hebben zelfs een schilderij van de Enterprise hangen, die is gemaakt door een franse vriend van ons.
    Ik geloof wel dat er buitenaards leven is, maar of ze zichzelf hier al zullen laten zien, dat betwijfel ik.
    Maar goed er zijn ook zat mensen die zeggen ontvoerd te zijn door buitenaardse wezens...dus wie weet :confused: :(

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  5. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ufo´s weet ik niet, maar geloof er zeker in dat er meer leven is als alleen wij. Als kind zijnde hebben wij op school een keer gehoord dat het heelal oneindig is, daar heb ik dus dagen mee geworsteld van hoe kan dat nou. Toen was het eigenlijk al duidelijk voor mij dat er mee is als alleen wij, alleen wij weten het niet.

    groetjes
    conny
     
  6. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Nee, God schiep het leven op de aarde en geen marsmannetjes ofzo iets. Ik geloof niet in buitenaards leven.
     
  7. Niet meer actief

    was meer bedoeld op de opmerking: eerst zien dan geloven..

    moet je eerst iets zien om het te geloven, snap je?
     
  8. evon

    evon Actief lid

    18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
  9. Niet meer actief

    ik moet ze toch eerst zelf zien voordat ik erin geloof ;)
     
  10. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En zo denk ik ook over God of whatever ja.. Eerst zien, dan geloven!
     
  11. Niet meer actief

    ja patroeska het is maar net hoe je het bekijkt: ik vraag me dan af als men zegt ik geloof wel in god maar niet in ufo's, waarom dan wel in het een en niet in het ander, tenzij je erzelf bij was natuurlijk en god of de ufo persoonlijk hebt ontmoet :D

    Ik geloof overigens alleen in mezelf, er zal vast wel een god bestaan maar ik zie hem niet, en er zal vast wel ander buitenaards leven bestaan alleen ook die zie ik niet.
     
  12. Maud77

    Maud77 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Het heelal is zo groot,beetje vreemd als we dan maar helemaal alleen zijn... :(
     
  13. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Nee dus, geloven kan ook zonder zien, snap je?

    En geloven in het één maar niet in 't ander: God laat in Zijn Woord wel 't één ander zien. En Hem ontmoeten kun je ook, maar op een andere manier dan jij bedoeld. ;)
     
  14. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik geloof wel dat wij vast niet de enige bewoonde planeet zijn, maar ik denk dat die andere levensvormen zo ver weg zitten dat ze ons ook niet kunnen bereiken. Net als wij hun niet kunnen bereiken.
     
  15. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    dat denk ik dus ook, er zijn vast meerdere levensvormen maar de vraag is of wij daar ooit achter zullen komen. het heelal is zo oneidig groot!

    geloven in god doe ik niet, wel ben ik ervan overtuigd dat er meer is tussen 'hemel' en aarde. maar tja harde bewijzen heb ik ook niet. maar dat is het hem nou juist met dit soort dingen.

    blijft wel altijd een leuk onderwerp! iedereen heeft zijn eigen ervaringen en ideeen hierover.
    o enne mijn harde buiken van vanmorgen zijn alweer weg hoor, dus nog geen bevalling hier aan deze kant van het heelal!

    joyce
     
  16. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik weet het niet, ik denk het wel. je hebt toch ook mensen die zeggen ontvoerd te zijn. ik heb op tv gezien dat ze de mensen hadden ondedzocht die zeiden ontvoerd te zijn en het gekke is dat ze bepaalde dingen in hun lichaam hadden wat niet van de aarde kwam, ik dacht stukjes steen of metaal of iets wat hier niet bestaat. dus tja ik weet het echt niet.
     
  17. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Kennen jullie het boek 'Waren de goden kosmonauten?' van Erich von Däniken?
    Erg leuk en interessant, werpt weer eens een ander licht op buitenaards leven.
    Hier een stuk samenvatting:

    "In een boeiend relaas toont Von Däniken aan dat de aarde in het verre verleden bezoek uit de ruimte gehad heeft en dat deze kosmonauten verschillende culturen sterk beïnvloed hebben.
    Er zijn nog sporen van lanceerplaatsen; Er zijn afbeeldingen in grotten en op stenen tafels; Er zijn mythen en sagen over deze 'goden', en hun afstammelingen, de halfgoden, enzovoort. Er zijn beschrijvingen in de bijbel (o.a. Ezechiël I en waar sprake is van Mozes' Ark des Verbonds), in de Mahabharata en in het Gilgamesh epos. Er zijn gebouwen of ruïnes, waarvan de bouw alleen maar mogelijk was als deze 'primitieve culturen' over andere hulpmiddelen dan alleen maar bijlen, hamers, touwen en mankracht beschikten, en er zijn sporen die er op wijzen dat al eerder atoomexplosies op aarde hebben plaatsgehad. Er zijn duizenden jaren oude zeekaarten, waar niet alleen Amerika maar ook de bergen van de Zuidpool onder de ijskap op staan."

    Het boek vertelt dus dat het zo zou kunnen zijn dat mensen deze buitenaardse bezoekers als hun goden hebben gezien en dat de goden beschreven in bijbelse verhalen dus die buitenaardse bezoekers waren.
     
  18. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Yep gelezen van n collega die zegt al n aantal x een UFO te hebben gezien! En dan niet zo'n rond ding met lichtjes maar hij had t over n 3hoekige vorm in t zwart.. En als je dit boek hebt gelezen ben je er heilig van overtuigd dat wat dáár in staat, waar is!
     
  19. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hmmm, het enige wat hier rondvlieg is af en toe een IFO. Bijvoorbeeld de tuitbeker, broodkorst, bestek...

    Wel vond ik de films MIB 1 en 2 erg leuk, maar dat komt misschien een beetje door Will Smith, geloof ik ;)

    Groet van Kiki

    PS Over God? Als er geen godheid zou bestaan, betekent dat dan dat ca 80% (is een schatting) van de wereldbevolking zich voor het lapje laat houden en dat al generaties lang?
     
  20. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Eigenlijk wel, maar vroeger was er nog geen wetenschap en wouden ze toch graag dingen verklaart hebben zoals het ontstaan van de aarde....dan is een schepper heel logisch natuurlijk.
     

Deel Deze Pagina