Geloven jullie in UFO'S?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.484
    113
    Tja, ik weet het allemaal niet hoor. Volgens mij is er vanalles dat nooit bewezen is. Zelf ben ik wel aardig nuchter hoor. Een ufo heb ik nog nooit gezien, heel misschien dat er ergens wat in het heelal leeft, maar ja, of je dat nou met levensvormen op aarde kunt vergelijken. De aarde is ook zo door heel veel toevalligheden gevormd en daar zijn ook miljoenen jaren over heen gegaan. Maar ach, wie weet leeft er ergens anders ook nog wel wat, zou het wel leuk vinden.
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Kiki, sinterklaas bestaat toch ook niet? ;)
     
  3. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik geloof niet zo zeer in ufo's ofzo, maar ik denk wel dat er nog iets meer is, ergens anders, dan de mens en de aarde...
     
  4. Niet meer actief

    verdorie wat vertel je me nu? :(
     
  5. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

    ik weet het niet, eerst zien dan geloven.
     
  6. Mariekje

    Mariekje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Ik denk wel dat ze bestaan, ik bedoel, er worden al zolang verhalen verteld over vreemde dingen in de lucht, al vanaf 1200 zijn er documenten gevonden waar onverklaarbare lichtjes in komen,
    En dan geen vallende sterren of kometen, zoals ze beschreven zijn...

    Toen ik 12 was, reed ik met mijn tante door de polder, en dacht toen mijn eerste spot gezien te hebben, was geen ''echte'' ufo, zo van vliegende schotel, maar ik zag een soort peervormig iets, leek wel wat op een luchtballon, maar dan groter, en van metaal, mijn tante zag hem ook, en ik keek even weg, weet niet eens meer waarom, en toen ik 1a2 seconden later weerkeek was hij weg,

    Mijn tante blijft volhouden dat het een ufo was, en ik ook..

    Mijn 2e keer dat ik dat kreng zag was van in de lente, ik liep een stukje door de buurt, tot ineens iemand zegt, moet je eens horen, wat een raar geluid, was een vreemd soort hoge geluid, wij kijken, en weer hetzelfde soort bouwwerk in de lucht... Heeft echt een minuut 'stilgestaan'in de lucht, en was ook zo weer weg.
    En dit keer hebben zeker 20 mensen dat ding gezien,
    Ik was echt bang, heb ook gezegd tegen mensen dat ik hem eerder gezien had...
    Waarop een buurtbewoner zei dat zij zoiets een keer gezien hadden in Frankrijk.

    Maar als ik het mensen vertel, verklaren ze mij allemaal voor gek, tja...

    Dus verklaar me a.u.b niet voor besodemieterd, ik weet wel degelijk wat ik gezien heb,

    Groetjes Marieke
     
  7. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Nou eigenlijk weet je dus juist niet wat je hebt gezien, dit topic gaat immers over ufo's :Unidentified Flying Object

    Dus het hoeft natuurlijk niet direkt een groen mannetje te zijn, het kan ook iets van aarde zijn wat we niet weten.
     
  8. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
  9. Mariekje

    Mariekje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Ja, je hebt gelijk, alleen, Ik vind het heel vreemd, dat het vrijwel 2 identieke dingen waren, zat een tijdsverschil van 9jaar in...

    Ik bedoel als het al iets was van aarde, dan was het na 9 jaar al wel bekend toch?

    Maar van deze soort, heb ik ook nog nooit een fototej gezien of filmpje,

    Ik zal het eens googlelen, misschien, nu wel...

    Groetjes Marieke
     
  10. Iris

    Iris Fanatiek lid

    7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Hier ook eerst zien dan geloven (dat geldt ook voor God trouwens.)

    Ik geloof wel in evolutie.

    en ik denk dat we zeker de enige bewoonbare planeet niet zijn. Er zijn nog zoveel planeten waar we niks van weten.

    Want waar houdt het eigenlijk op? 8)
     
  11. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Haha, 25% van de inwoners van huize Kiki denkt daar heeeeeel anders over :D
    De andere 25% is er nog te jong voor, maar 50% is er inmiddels achter dat Sinterklaas niet degene is die bij ons huisje komt ;)

    Groet van Kiki
     
  12. appeltje

    appeltje Niet meer actief

    Precies.... sommige mensen denken dat een ufo hetzelfde is als een ruimteschip of een vliegende schotel. Maar het gaat dus om iets waarvan we niet weten wat het is. En ja... dat is al vaker voorgekomen.
     
  13. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik geloof wel dat er meer is dan alleen wij, maar wat weet ik niet....

    mss is er op mars wel een forum met de vraag: zouden er ook iets op aarde bestaan?

    en dan krijg je ws de zelfde antwoorden...
     
  14. melody

    melody Bekend lid

    29 mrt 2006
    672
    0
    0
    ik geloof er wel in... wij leven toch ook hier dus waarom zouden er geen andere wezens op een andere planeet kunnen leven...
    hoop er een keer eentje in het echt te zien... wel met goede bedoelingen natuurlijk :)
     
  15. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Vast niet. Op de planeten van ons zonnestelsel is geen leven mogelijk. Dat is al wel onderzocht hoor. Hier was ook geen leven mogelijk als de zon een heel piepklein stukje verderweg of dichterbij zou staan. De andere planeten staan op een andere afstand van de zon dan de aarde, dus daardoor alleen al lijkt me niet dat daar leven mogelijk is.
     
  16. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Heb je Mars Attacks gezien? :)
     
  17. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En jij denkt dat wij álle planeten al hebben gezien? :) ;)
     
  18. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Wel in ons zonnestelsel.
    Maar zoals die van ons zijn er nog miljarden, die allemaal miljarden lichtjaren uit elkaar liggen. En dan zouden wij de enigen zijn...?
    Maar ik denk niet dat ze ons komen opzoeken hoor ;)
     
  19. sGaaphOofd

    sGaaphOofd Actief lid

    26 jun 2007
    144
    0
    0
    ik geloof er wel in .. we hebben nog niet ontdekt hoever het heelal is , mischien heb je nog wel een soort zon waardoor op een andere planeet mensen leven ..
    Of die zijn nog helemaal niet in ontwikkeling zoals in de middeleeuwen ofzoo .. of het is zo ver weg dat je er nooit kan komen , ik vind het echt vaag dat wij alleen in het heelal bestaan .
    En van mars denken ze ook dat er ooit leven was , nou mischien als wij zo door blijven gaan met het broeikas gebeuren , worden wij ook wel zoals mars .. whahaa me fantasie begint door te slaan geloof ik .

    groetjess
     
  20. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Zoals Daan zegt: wel in ons zonnestelsel.
     

Deel Deze Pagina