Geloven jullie nou echt in die octopus..?

Discussie in 'De lounge' gestart door mroos, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.865
    5.136
    113
    Home
    ik geloof er niet in maar vind het wel grappig hoeveel aandacht er aan besteed wordt.

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Nee joh, hij gaat gewoon op de kleuren van de vlag af. Vergelijk de Duitse vlag bv met die van Urugay, de Duitse heeft veel meer felle kleuren.

Of de verzorger doet iets met een mossel zodat ie minder of meer aantrekkelijker wordt en de verzorger doet een gok ;)

3. ik vind het echt van de zotte dat mensen echt op de voorspelling zitten te wachten

en er echt teleurgesteld over zijn dat dat beest voorspeld heeft dat nederland gaat verliezen.

Daar kun je toch niet vanuit gaan ;)

4. Dana

Dana Niet meer actief

ik geloof er niet in maar vind het wel heel leuk om er met een vleugje sarcasme op in te gaan :D

5. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.541
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    het rechterbakje toevallig? ;)

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Haha ik geloof er ook absoluut niet in..
    Vind het echter wel grappig dat hij het tot nu toe goed had...
    Maar lijkt me niet dat zo'n beest een gave bezit om zulke voorspellingen te doen haha

7. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Ja vroeg mij ook al af of hij niet steeds naar het rechter bakje gaat.
    Ahja, nog een paar uur en we weten zelf de uitkomst :)

8. danip

danip Niet meer actief

Ja ik geloof hem op zijn woord! Not...:D

Ook al denk ik wel dat hij het voor morgen ook goed zal hebben :(

9. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik vind het wel grappig dat er nu plots meer mensen zijn die die octopus niet geloven omdat hij heeft voorspelt dat Spanje gaat winnen vanavond.. :) Als hij Nederland had gekozen, dan waren de reacties in NL wel anders geweest denk ik..

10. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    is het je nog niet opgevallen dat hij een sterke voorkeur voor rechts heeft. dus de vlag die rechts hangt heeft de voorkeur van hem.

11. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    al denk ik trouwens dat we niet gaan winnen helemaal, niet als er penalty's genomen moeten worden. dus heeft onze octopus vast weer gelijk. maar goed dat wijt ik meer aan het feit dat de vlag van spanje rechts hing ipv links.

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mm, klopt niet helemaal.. Wedstrijd van bijvoorbeeld Duitsland Engeland hing de duitse vlag echt links.. en hij pakte wel duitsland eruit.. volgens mij doen ze iets met die mossel die er in zit haha

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Volgens mij laten ze dat beest twintig keer proberen en zodra hij de duitse kant te pakken had werd het filmpje pas openbaar gemaakt :D
    Of hij kreeg gewoon niet te vreten als ie voor het verkeerde bakje koos en had ie dat snel door :D

Het schijnt trouwens wel dat er grof gewed wordt op dat stomme beest :$ Ach ja, in 2008 had ie alles goed, behalve de finale. Dus nu ook!!

14. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Nee.. ik geloof er niet in.. dit is puur toeval... 50/50 kans..

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik geloof niet in die octopus! :D

16. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik geloof er ook niet in ...

Al die malloten met die stomme beestjes ... moet er wel om lachen hoor al die heisa om zo'n stom beest ...

17. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    hahaha :D

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik snap ook niet helemaal waar opeens die aandacht vandaan komt.ik heb begrepen dat die octopus het al een paar jaar deed (vorige ek ook)

Ik geloof er niet in.

Ik heb gehoord dat octopussen maar 2 jaar worden en dat ze naar de eerste de beste mossel gaan die ze zien/ruiken
    En laat hij nou net gezeten hebben bij Spanje toen de bakjes naar beneden gingen

Mocht hij wel de krachten hebben dan hebben wij nog een voorspelling van een dolfijn die wel voor Nederland ging en zoals bekend is dolfijnen zijn heel intelligent

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Nee daar geloof ik echt niet in en dat terwijl ik best goed gelovig kan zijn!

20. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Gaan jullie me nou vertellen dat er actually mensen zijn die in dat beest geloven? Wat beschamend! :$

Deel Deze Pagina