hahaha ja echt, je had sommige journalisten moeten zien om die bak heen die waren er ercht van overtuigd
nou....ik weet niet, ik denk echt dat Spanje favoriet is, NL is de underdog en ik geloof (octo of niet) dat Spanje gaat winnen puur om hun kwaliteiten, ook al zou die octo NL voorspellen als winnaar, dat zou ik heel grappig vinden, meer niet.
nou als hij nederland voorspeld had, dan had ik nog steeds dezelfde mening over het voorspellen van die octopus grote boelshit dus
Spanje kan de pot op met Paul de octopus ! Volgens de mossel van Yolanthe gaan wij zeker weten winnen ! Dit is net bekend gemaakt na peiling door Wesley
Inktvis Paul kan weg want de mossel van Yolanthe heeft voorspelt dat we winnen. Dit volgens de laatste peiling van Wesley
ach ja, 4 jaar geleden had ie ook alles 100% goed behalve de finale. Ik denk dat ie op de kleur geel/rood afgaat. Duitsland - Spanje = spanje meer geel en rood Duitsland - Australie = Duitsland geel en rood Spanje - NL = spanje heeft geel en meer rood alleen geld dat niet voor duitsland - servie Die parkiet zei NL, dolfijnen zeggen NL, die waarzegger in midden oosten had 3 weken geleden op de raam van zijn winkel al staan: 1. Holland 2. Spanje 3. Duitsland
ach welnee ... Paul weet namelijk dat er in de Nederlandse keuken geen inkvis voorkomt, de Spanjaarden daarentegen kennen Calamares als voorgerecht. Paul heeft eieren voor zijn inkt gekozen
Hahaha... Nee geloof er niet echt in hoor... hoewel, na de eerste helft... kon hij nog wel es gelijk gaan krijgen, maar dan zal Nederland masaal aan de inktvisringen gaan vrees ik...