Haargroei??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mommytobee, 16 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommytobee

Mommytobee Actief lid

8 sep 2014
    103
    2
    18
    Meiden misschien een rare vraag m'n moeder merkte op dat ik inneens een snor heb en toen ik m'n lichaam verder onderzocht zag ik dat ik ook op m'n buik meer haar heb! Donderdag is mijn nod.
    Ze vertelde dat zei dit ook had de keren dat ze zwanger was komt jullie dit toevallig bekend voor? Zo snel al meer haargroei?

Verder heb ik meer afscheiding dan normaal en wat puistjes op rare plekje zaterdag en zondag lichte steekjes gehad en 5 dpo 1 felle steek!! Afgelopen nacht werd ik kotsmisselijk wakker en moest echt rennen naar de wc (twijfel nog of dit niet ergens anders door komt maar het is toch vreemd had niks raars gegeten kip met aardappeltjes) m'n vriend had nergens last van.
    Ik ga natuurlijk morgen meteen een test kopen maar hoor graag jullie reacties!

2. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Zou kunnen.. ik heb bij deze zwangerschap meer haargroei. Op mijn buik valt het meest op, geen snor gelukkig maar goed ben blond dus valt daardoor miss minder op.

Kan me alleen niet herinneren dat het mij al zo vroeg opviel

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nooit van gehoord, wel overmatige haargroei bij PCOS.

Uiteraard kun je desondanks wel zwanger zijn, masr puistjes zijn veelal ook een teken van een naderende menstruatie. Je kunt er dus niks van zeggen, behalve edn test doen.

Zelfs misselijkheid en overgeven zegt niks aangezien er momenteel een heftige buikgriep rond gaat.

Succes met testen. Hoop dat je zwanger bent!

4. moedershart

moedershart Actief lid

2 nov 2014
    123
    0
    0
    bediende
    dilsen
    ik had dat tijdens de hele zwangerschap niet zo ineens

Deel Deze Pagina