Hoi, Is het nodig om iets van een gelpack of warmtekussen in de kinderwagen te leggen als je de kou in gaat? Of is voorverwarmen met een kruik voldoende??
Voorverwarmen met de kruik is voldoende. Daarna lekker warm aankleden (jasje/mutsje), dekentje over je kindje enlekker wandelen! Geen kruik in de wagen leggen als je aan het wandelen bent, door het schommelen van de wagen (en dus de kruik) is er kans op lekkage van heet water!)
Voorverwarmen is genoeg. Verder lekker inpakken. De eerste keer met mijn mini, (eind december) was hij zelfs te warm toen ik hem uit de wagen haalde. Het kan best broeien als je ze veel aantrekt en overdoet.
Ik heb een kipkep voor dit soort dingen lijkt me wel fijn om er toch iets bij te leggen (zeker als het mijn genen heeft)
Hier is me vertelt doe de kleine t zelfde aan als je zelf aan hebt, dus jas. Daarbij een mutsje en dan gewoon in de wagen onder een dekentje. Tot nu toe is dat ook ruim voldoende, hij voelt zelfs warm na t wandelen. Als hel heel koud is buiten konden we evt voorverwarmen.
Alleen voorverwarmen! Kruik is gevaarlijk in een rijdende de wagen! Mijn zoontje is december 2010 geboren, lag veel sneeuw toen. Heeft het nooit koud gehad in de wagen! Mutsje, evt handschoentjes aan. Warm jasje/ vestje in de wikkeldeken en daar deed ik dan nog een dekentje overheen aangezien hij pas 2 wkn was bij erge kou! Jou kindje is dan ook al weer een stukje ouder dus komt helemaal goed!