Sinds de update vorige week doet m'n geluid op de telefoon het niet altijd. Als ik op Facebook filmpjes aanklik doet het ene filmpje het wel en het andere niet... Zijn er meer mensen die dit hebben? Iemand enig idee hoe dit kan en wat ik eraan kan doen? Thanx alvast!
Ja, heb ik ook gehad. Ook gaat mijn wekker ineens zonder geluid af en soms doet het geluid qua meldingen (bellen, app etc) het überhaupt niet. Heel vervelend. Vooral omdat we onze jongste de eerste nachten elke 3 uur wakker moesten maken voor een voeding. Zat smorgen met mijn telefoon in de handen en ineens stond er in beeld; uw wekker gaat over ...... Minuten. Kreng is nooit afgegaan Enige wat hier nog wel eens helpt is een softe reset. Knopje bovenop tegelijk inhouden met de homeknop. Meestal gaat het dan weer een paar dagen goed
Ik heb dat met een vorige iPhone en update gehad. Heb de telefoon gereset door helemaal uit te doen en weer aan. En toen deed alles het weer. Heb ook n keer gehad dat het geluid niks meer deed maar was ik vergeten dat ik de mute knop had aangezet toen ik 's nachts wakker werd van een FB bericht.... Hahaha duh!! Op de iPhone die ik nu heb ging de update naar iOS 9.1 vlekkeloos.