Nou de vraag staat er eigenlijk al maar hebben jullie daar ook zoveel last van? Iemand zei laatst tegen me "nou als je weeën krijgt dan weet je het wel". Gister hele dag krampen, af en toe wat erger en gisteravond toch wel hele erge krampen die zelfs om de 5 min kwamen en sommigen om de minuut. Ben daarna gaan douchen maar zakte niet af. Buik was ook constant hard. Later op bed gegaan, werd ik 's nachts nog een paar keer wakker en nu heb ik ineens nergens meer last van Ik heb wel een beetje een vreemd gevoel in mijn buik. Alsof ie blauw en beurs aanvoelt van binnen ofzo. Herkennen jullie dit ook zo erg?
nou ik wou dat ik eens wat meer voelde, ben vandaag uitgeteld maar heb het gevoel dat het nog wel twee weken kan gaan duren. En inderdaad je weet niet hoe weeen voelen dus.... ik heb wel krampjes maar dat wijt ik dan weer aan mijn darmen die compleet overstuur zijn, verstopping en aambeien, ik wordt er gek van. Maar we wachten geduldig af....
Harde buik heb ik bijna de hele dag door.. soms ook krampen.. Maar als jou krampen en harde buiken pijn beginnen te doen moet je de vk bellen! Dus als ik jou was zal ik gewoon ff bellen! Dan heb je wat meer zekerheid! Succes! Liefs, Geraldine
ik heb al 3 dagen last van een harde buik die constant blijf gooi het een beetje op de spanningen rond mijn vrienden en kennissen gister ook heel de dag kramp en steken gehad volgens de vk met een warme kruik het bed in en dan moet het wel over gaan heb het nu nog alleen geen regelmaat maar voel nog veel leven dus dan gaat het volgens mijn vk altijd goed
Hier absoluut nog geen krampje gevoeld..ook nog geen harde buiken gehad.. dus beebje zal nog wel goed zitten..
ik heb soms het menstruatie gevoel maar zijn dat voorweeën ? en ik krijg regelmatig harde buiken. Marr verder is alles rustig.
Hier ook nog niets. Beebje is nog erg bewegelijk. Ligt wel al erg laag, maar bnog geen krampen over harde buiken......
Hier ook af en toe last van krampen. Soms ook wat menstruatie achtige krampen. Volgens de vk zijn dat de voorweeen, maar ze doen niet pijn. Het is meer een zeurderige pijn.. Ik heb wel veel last van harde buiken, maar die zijn ook niet pijnlijk. Eerder ongemakkelijk. Van mij mag het wel gauw gaan beginnen nu, maar ik denk dat die kleine zich nog wel goed vermaakt daarbinnen. Succes allemaal, Debby
Hallo! Hier eigenlijk elke dag wel wat gerommel in de buik...en dat nu al een dikke week. Heb af en toe van die pittige menstruatieachtige krampen ( volgens mijn vk zijn dat idd voor-weeen ) en harde buiken, maar er zit nog geen enkele vorm van regelmaat in. Dus het is wat voorwerk... Volgens mijn vk is het hebben van voor-weeen wel goed, want zo wordt de baarmoedermond soepel en verstrijkt deze sneller. Nou, mijn voorwerk mag wel overgaan in het echte werk hoor! Wil ons meisje zooooooooo graag zien! Liefs Elly.
Hier ook wel veel gerommel, maar het zet allemaal nog niet door. De baby is wel ingedaald en waarschijnlijk heb ik indalingsweeen gevoeld (voelde als menstruatie krampen)...Ook de harde buiken komen regelmatig, maar verder nog niets...Oh geduldig zijn is zooooo lastig
hoi ik wordt vrijdag ingeleid, ik heb afgelopen donderdag een inwendig onderzoek en sindsdien rommelt het iets ik had al 2cm ontsluiting en door het onderzoekje ook bruinbloedverlies. sinds 2 dagen verlies ik ook stukjes rekbaar slijm, ik denk van de slijmprop en af en toe een krampje en harde buiken. ik ben benieuwd of het doorzet...e.a. wordt het vrijdag