ok.. ik geef het toe, het is best goor om te zien, maar ook heel mooi.. ik moest huilen haha.. dat instinct... geweldig! Geboorte van een olifant | Video - Zie.NL
Pfoeh hey, ik kreeg het spaansbenauwd toen het olifantje daar levensloos bleef liggen, hahaha. Wat een instinct ook he? Prachtig om te zien hoe de moeder precies weet wat ze moet doen! En die liefde zie je gewoon uit te moederolifant stralen als je ziet dat ze wat paniekerig wordt. Bij de uitdrijving voelde ik het wel even hoor, zoals een man het voelt als hij iemand op zijn kruis ziet vallen
pfieuwwww wat een bevalling en hoeveel vruchtwater eruit kwam.. ik dacht oh nee die leeft niet.. maar mooi ja zoals ze het net als bij ons billentikken noemen.zei schopt het door de hele hal heen maar echt geweldig.. en vooral als het kleintje gaat lopen dat rechter voorpootje hahaha.. echt cool!!!
ah wauw dat is mooi om te zien zeg. ik vondt t stukje dat die kleine ging lopen zo lief. dat rechtervoorpootje zette hij steeds zo schattig neer.
ik had deze al gekregen via Hyves een aantal weken geleden, heb alles bij elkaar gegild tijden die bevalling en helemaal toen die moeder ging schoppen enzo. Wist ik veel dat zo'n olifantenjong snel rechtop moet staan. Pfffff kreeg het spaansbenauwd hoor.
Oh wat mooi ! Het lijkt alsof ze flink schopt maar als je goed kijkt zie je dat ze het echt wel voorzichtig doet en met zoveel zorgzaamheid ! Tranen in m,n ogen !
Wat ontzettend mooi en indrukwekkend zeg! Ik zat ook ademloos te kijken toen de kleine er levensloos bij lag....pfff Toen hij adem ging halen...wat een opluchting zeg! Zo mooi hoe mams haar baby streelde met haar slurf bij de eerste happen lucht. Wauw!
jaaa, toen moest ik huilen.. zo lief.. zo van kom op, haal eens adem.. weet je waar ik ook om gehuild heb? bij march of the penguins, op een gegeven moment rolt een v/d eieren weg en je ziet die papa pinguin zo'n tergend geluid maken omdat ie weet dat z'n kleintje nu dood is.. snik.. ben gek op pinguins.. x