Kan hij fietsen? Mn dochter durfde nog wel op de 3 wieler maar kreeg de grote fiets echt nog niet vooruit. Ze heeft tot 4 op de 3 wieler gefietst en durft nu pas op de grote fiets. Loopfiets idem; is hij een held of een banger kindje? Zoon van 2 durft wel op de 2 wiel loopfiets, dochter echt niet.
Ons zoontje fiets al 1,5 jaar op een loopfiets en krijgt nu met zijn 3e verjaardag een echte fiets zonder zijwielen. Hij heeft zijn balans goed kunnen oefenen op de loopfiets dat hij waarschijnlijk zo wegfietst op een gewone fiets. Ik persoonlijk zou dus echt een loopfiets doen. Zoontje van vrienden fietste zo weg op een gewone fiets na een loopfiets gehad te hebben. Heeft nooit de zijwielen nodig gehad.
Loopfietsje. Maar dan ga ik uit van wat die van mij van 2,5 leuk vindt. Driewieler heeft hij vanaf 1 jaar, kijkt hij amper naar om. De loopfiets gaat harder en vindt hij prachtig. Mooie overstap naar een gewoon fietsje.
Gaat niet altijd op hoor. Zoontje scheurt erover met z'n loopfiets, doet dan ook z'n voeten van de grond dus met de balans zit het wel goed maar de overstap naar een fiets zonder zijwieltjes was toch te groot, hij zou het wel kunnen maar hij vindt het eng...dus toch maar de zijwieltjes eraan gezet. Maar op de vraag driewieler of loopfiets is zeg ik ook loopfiets!
zeker loopfiets! en anders een driewieler waar de zijwielen af kunnen en ze een gewone fiets hebben... dan kan je er ook langer mee vooruit. stel dat ze van de zomer wel zonder zijwielen willen moet je weer wat nieuws kopen.
Absoluut een loopfiets. Zoontje heeft hier vanaf 2 een loopfiets en echt heel erg veel plezier van. Word dagelijks meerdere malen gebruikt en inderdaad goed om te oefenen voor het echt fietsen. overigens hier ook een gewone fiets, dat lukt prima maar toch de zijwielen er maar even opgezet want remmen snapt zoon nog niet helemaal goed met de gewone fiets
Ik weet niet wat je budget is, maar wij hadden een t-bonebike. Die kan je verstellen van een loop-driewieler tot een gewone loopfiets. Was hier een groot succes!
Onze meid kreeg een echte fiets met zijwieltjes, toen ze drie werd. Een driewieler en loopfiets zijn in mijn ogen meer geschikt voor kindjes van 1-2 jaar oud.
Mijn dochter kon met 1-2 jaar echt nog niet op een loopfiets.. Sinds vorig jaar zomer scheurt ze erop weg. Deze zomer krijgt ze er een gewone fiets bij (als los fietsen niet gaat zetten we er zijwieltjes aan) en gaan we oefenen. Ts ik zou kiezen voor een loopfiets.
ik denk dat jij doelt op een loopfiets met 4 wielen en ts bedoelt een loopfiets met 2 wielen... een kind van 1-2 jaar oud en een loopfiets van 2 wielen gaat denk ik geen succes worden... wij hebben de 3+ versie van pucky, zoon van 2.5 kan al met zn voeten aan de grond maar vind het nog wat spannend maar dat komt van de zomer wel goed!
Zoontje had met 1.5 jaar zo'n plastic loopfietsje (zie foto) en voor z'n tweede verjaardag kreeg ie een puky...eindelijk iets wat ie leuk vond
Hier heeft mijn zoon een loopfiets en driewieler gehad, beide voordat hij 2 werd. Voor zijn derde verjaardag een gewone fiets gegeven en daar fietste hij zonder zijwieltjes zo op weg. Ik zou dus kiezen voor een fiets.
Mijn dochter kreeg met 2 jr eenoopfiets, heeft ze nooit naar omgekeken eigenlijk. Mijn zus kreeg een 2e fiets gratis bij haar fiets en kwam dus aan met een 'gewone' fiets voor mijn dochter. Ze fietste er zo op weg! Ze is nu 2jr en 8 mnd. Dus om nu nog een driewieler te kopen? Ik denk dat een fiets met zijwieltjes beter is of een loopfietsje.
Mijn dochter kreeg met twee jaar een echte fiets met zijwieltjes en ze heeft er al wat op afgescheurd. Binnenkort gaan we zonder zijwieltjes oefenen. Ik persoonlijk zou beide zonde van het geld vinden. Loopfiets heeft ze wel gehad, maar zodra de echte fiets er was, nooit meer gebruikt.
Mijn zoontje van nu bijna vier, scheurde met 2 jaar al op de loopfiets rond of het een lieve lust was. En fietsen zonder zijwieltjes ging ook vrij snel, maar het was niet zo dat hij er zo op weg fietste, hij kon namelijk nog niet trappen en dat is toch wel een vereiste op een gewone fiets. En hoewel hij al geruime tijd zonder zijwieltjes kan fietsen, pakt hij toch liever de loopfiets, want dat is veeeeeeeeel leuker!!
Mijn zoontje van 3 vindt de gewone fiets voor grote kinderen want dan moet hij "trappelen" Daarom een Loop fiets gekocht en hij scheurt er op los