Baby 11 weken overdwars in bed..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RoAn1981, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Onze dochter van 11 weken vond ik gisteren overdwars in bed en vanochtend lag ze zelfs met haar voetjes waar haar hoofdje hoort te liggen. Ze slaapt in een Puckababy en nou vraag ik me af of dat nog veilig is. Ik gebruik met deze temperaturen alleen een lakentje maar ik ben bang dat ze daar nu onder gaat komen met haar gezichtje...Iemand ervaring hiermee?

2. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hier een baby van 10 weken die ik regelmatig dwars in bed vind. Ik gebruik een deken en lakentje.
    Ik weet inmiddels dat ons zoontje wakker wordt en begint te bewegen en zich dan pas draait, niet als hij slaapt. Dus als ik hem zo aantref ligt hij nog maar even zo.
    Nou gaan we binnenkort vast over naar een slaapzak en dan is een laken of deken niet meer nodig. Nou weet ik niet hoe warm een puckababy is maar zeker nu lijkt me dat nog niet te koud.

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ivan lag ook regelmatig dwars in bed, we hebben hem in een slaapzak liggen nu en dan een wat grotere zodat we het uiteinde om het matras heen kunnen slaan (snap je hem nog? :p) Sinds die tijd gaat het prima! En het belangrijkste.. hij wordt niet meer wakker 's nachts :p

4. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Toen hij zo begon te bewegen overgegaan op een slaapzak. Verder geen deken of laken.En nu nog een zomer slaapzak, is warm genoeg.

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik vond de mijne vanmorgen helemaal overdwars onder het zeer kort opgemaakte campingbedje. Thuis ligt ze nog in haar wiegje en dan past het niet. Ze slaapt noodgedwongen op haar buik en heb gelukkig een sensormatje. Ze lag niet heel diep maar was niet meer te zien. Alleen de bobbel van haar lijfje......

6. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Ik vind mijn dochter ook wel eens zo. Met een slaapzak is het minder. Gebruik ook geen deken of laken meer. En tja van vreemde heeft ze het niet want vind mezelf ook wel eens zo in bed :D

7. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Die van mij doet t ook in dr slaap. Maar omdat ze dan op gegeven moment de zij- of bovenkant van t bed tegenkomt, werd ze wakker. De snoozzz bied hier de uitkomst. Ze slaapt echt stukken beter, omdat ze niet steeds wakker wordt.
    Je kan de snoozzz alleen niet gebruiken in combi met de puckababy. Een slaapzak kan wel.

8. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    mijn zoontje gaat ook het hele bed door. Sinds een paar maanden slaapt hij in zijn campingbedje (wel met zijn dikke matras uit zijn ledikant). Een lekkere slaapzak voor de koudere nachten en vooral geen dekens/lakentjes.

Vaak ligt hij in een 90 graden hoek tegen de zijkent en een hoofdeind aan. Als hij geen slaapzak aan heeft, ligt hij ook wel eens op zijn rug met zijn beentjes omhoog tegen een zijkant aan, geweldig.

Deel Deze Pagina