ik mis mijn hond zo vreselijk veel...

Discussie in 'De lounge' gestart door annekulpe, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    afgelopen weekend heb ik mijn aan iemand anders verkocht...

ik heb mijn trouwste vriend ooit van 11 weg gedaan, en het doet me zoveel pijn
    ik huil al 2 dagen en ben er ziek van

11jaar geleden heb ik nando gekocht, ik best wel een bewogen leven gehad en hij was er altijd! we hebben alles samen mee gemaakt

nu sta ik er alleen voor met mijn 2 kindjes en heb een kinderopvang aan huis, deze 2 maand had ik amper tijd om met het lekker te wandelen, het waren slechts 3 hele korte rondjes per dag, en omdat ik de hele week kindjes ove de vloer heb, lag hij alleen maar in de keuken en bij mooi weer in een afgezet stukje in de tuin
    hij accepteerde de situatie wel , maar vond het zo zielig voor hem..

hij is altijd goed voor mij geweest en vond mijzelf verplicht nu écht goed te zijn voor hem, en heb gekozen voor een ander plekje voor hem meet onwijs veel ruimte en veel aandacht door de nieuwe mensen

maar ohh wat doet het pijn...
    voel me echt een wrak nu, kan er niet van slapen en voel me heel naar..het liefst haal ik hem terug maar ik kan hem zo weinig bieden nu, hij verdiend alle vrijheid en alle aandacht
    bij elke stap die ik zet en bij elk geluid die ik maak mis zijn aanwezigheid

wat mis ik mijn trouwe viervoeter....

dit is de laatste foto de ik met hem heb gemaakt, ga hem uitvergroten en krijgt een speciaal plekje

2. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Wat moeilijk zeg! Maar wel heel dapper dat je zo'n moeilijke keuze hebt kunnen maken, voor het welzijn van je lieve viervoeter. Ik weet hoe het is om je aller trouwste vriend te moeten missen.. :( Heel veel sterkte!

En misschien als je verdriet een klein beetje gezakt is, dat je hem eens op mag zoeken bij zijn nieuwe baasjes?

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ach meis, kan het me goed voorstellen. Zit hij wel ergens bij je in de buurt en mag je zo nu en dan bij hem kijken?

4. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hij zit 80km verder op...

mijn voorwaarden wel, contact houden! bellen/mailen/foto's/filmpjes en zo nu en dan opzoeken en daar zijn ze mee akkoord gegaan

heb de mensen vanavond gebeld, mijn viervoeter vind alle aandacht fijn, hij was wel wat rustig en liet zn brokken staan

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Achh, hij mist jou natuurlijk ook. Wel fijn dat het goed gaat! Sterkte!

6. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ja hij miste mij altijd als ik bijv op vakantie was en hou ergens logeerde..niet eten en afvallen en erg rustig zijn..

7. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Kan me voorstellen dat je je hond erg mist en er moeite mee hebt, maar waarschijnlijk heeft hij het nu wel beter. (maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al bedacht)

Gewoon lekker die tranen eruit gooien en contact houden met zijn nieuwe baasjes...

8. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    daar heb ik het ook voor gedaan, en probeer het mezelf ook steeds weer aan te praten
    maar het neemt het gemis niet weg..

9. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Wat vind ik het ontzettend knap van je dat je dit hebt gedaan!!! (daar zouden meer mensen met een huisdier een voorbeeld aan kunnen nemen). Wat lijkt me dat moeilijk zeg, maar het geluk van je trouwe maatje heb je voorop gezet!

Heel veel sterkte komende tijd met het gemis. En ik hoop dat je veel mailtjes, foto's en filmpjes krijgt komende tijd zodat je ziet dat hij het naar zn zin heeft!

Sterkte en knuffel voor jou!

10. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    flamingo dank je...

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Mooie foto!
    Sterkte met het verdriet, maar je hond verdient veel aandacht.
    Soms moet je keuzes maken, die je liever niet maakt.
    Wij hebben onze hond ook weg moeten doen, omdat hij ons zoontje niet meer leuk vond.Gelukkig heeft onze zoon na de aanval van de hond er niks aan over gehouden, en was hij nog te klein om het te onthouden.

12. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    dit was een echte lieverd en dat maakt het nog moeilijker

gelukkig is je zoontje er goed vanaf gekomen..

13. fafje

fafje Niet meer actief

ah Anne, ik kan het me heel goed voorstellen ( heb het niet zelf meegemaakt)..maar ik heb ook een hond en de gedachte alleen al geeft me een brok in mn keel...en ook jouw woorden hoe je het omschrijft, tis ook verdomde moeilijk...

maar toch vind ik het een goede keuze...jij moet dit leven nu eenmaal zo leiden...en je doet er gewoon goed aan hem dit leven te geven...

wel fijn dat je contact mag houden enz, wat zal ie blij zijn als ie je ooit weer terug ziet :) *knuff

14. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Wat een prachtige foto!

Ontzettend dapper dat je deze stap voor hem hebt gezet. Ik heb zelf ook een hond en het lijkt me vreselijk moeilijk om voor deze keuze te moeten staan. Bedenk dat je het niet zomaar hebt gedaan, je wil het beste voor hem! :)

Sterkte!

15. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

zo zeg wat een heftige keuze.Tranen in mijn ogen hier.

Je wilt het beste voor je hond, maar is hij daar gelukkiger met de ruimte die hij daar heeft?
    Je hebt 11 jaar lief en leed gedeeld, jij mist hem, maar hij jou ook.
    Zal hij de vrije ruimte belangrijker vinden als jij?
    11 jaar is 77 jaar in mensenjaren, zolang heeft hij met je doorgebracht, je hebt hem weggerukt uit zijn vertrouwde omgeving.

Sorry, maar kan niet zeggen dat je er goed aan hebt gedaan.

16. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Wat een ontzettend eerlijke beslissing heb je genomen.
    Je eigen wensen opzij zetten omdat je het beste wil voor je vriendje.

Ik vind het net als de schrijvers hierboven enorm dapper van je.
    Dikke knuffel !

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ach meis, vind het zo naar voor je. Dat nou juist jij die zo'n geweldig totaal niet aan jezlef denkend besluit neemt daar tegelijk ook zo'n verdriet van moet hebben.
    Ik vind je in ieder geval een kanjer! Dikke knuffel.

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik vind dit nogal hard gezegd hoor!
    Ik neem aan dat TS goed over haar keuze heeft nagedacht.

Maar logisch hoor, dat je zo verdrietig bent. :(
    Ik hoop dat de hond zich bij die andere mensen ook thuis gaat voelen. Ga je hem nog wel terugzien of hou je alleen contact met de baasjes?

19. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Heftig hoor zo'n beslissing! Kan me als hondenliefhebber zeker voorstellen dat je je hondje de aandacht wilt geven die hij/zij verdient. En als hij die niet meer bij jou kan krijgen op dit moment dat je tot deze beslissing bent gekomen..
    Al snap ik butterfly1984 ook erg goed, en had ikzelf waarschijnlijk toch ook voor houden gekozen. Helemaal omdat hij 11 jaar lang bij je is geweest. Zou zelf dan gedacht hebben hem blijer te hebben gemaakt met in zijn vertrouwde omgeving blijven, met zijn baasje en dan minder grote rondjes doordeweeks en minder ruimte overdag.

Sterkte!

20. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je haalt me de woorden uit de mond. Helemaal na zoveel jaren en zoveel meegemaakt te hebben samen. Zo'n trouwe viervoeter maakt deel uit van je gezin en dat zou ik nooit weg kunnen doen. Niet om zo'n reden. Hij is al op leeftijd, laat hem die laatste jaren die hij misschien nog heeft dan ook lekker bij jou blijven.

Sorry ik wil je niet kwetsen maar ik kan nou ook niet zeggen dat je er goed aan hebt gedaan. Zelf zou ik het niet gedaan hebben.

Deel Deze Pagina