Geluidsopnames Whatsapp

Discussie in 'De lounge' gestart door Rinskeeeeh, 21 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Hallo,

Ik maak zo nu en dan via Whatsapp een geluidopname van mijn dochtertje die aan het brabbelen is.
    Maar ik kan deze nergens terug vinden. Weet iemand of deze wel worden opgeslagen op een iPhone 5? ;)

2. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.815
    691
    113
    Vrouw
    Ligt er aan hoe je ze maakt met de echte opname of met de knop naast je typ venster

3. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Met de knop naast mijn typvenster. Met de Dictafoon kan ik ze overigens ook niet terug vinden.

4. Ik kon ze wel terug vinden met mijn samsung bij bestanden.. had er ook ooit is een topic over gemaakt...

5. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Ja, maar bij iPhone is het weer anders

6. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Rinse, ik heb me rot gezocht op internet, maar kan t inderdaad niet vinden. Wel het opslaan als je via de dictafoon opneemt, maar hoe je de opnames van wazapp kan opslaan, geen idee! Zal t morgen eens aan manlief vragen.

7. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    En als je je telefoon op je pc/laptop aansluit (kan dat met iphone?) En dan in de map van what's app zoeken

8. Imensa

Imensa Niet meer actief

Je kan op de opname klikken en dan verschijnt er bovenin een 3hoekje daar op drukken en dan verzenden naar mail

9. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Imensa, geen idee wat je bedoelt, maar hier kom er geen driehoekje hoor :) iPhone 5s

10. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik heb een samsung. Bovenin komt er een menu. Ik weet natuurlijk niet wat er bij een iphone komt. Wat gebeurt er als je langer drukt op het geluidsfragment?

11. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Dan krijg je te zien: Stuur door of Verwijder. Nergens een driehoekje. Dat is alleen bij Samsung

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hm ik kan ze op m'n iPhone enkel forwarden of deleten.
    Dat laatste impliceert dat het wel ergens bewaart wordt op zich... Maar waar?

13. Imensa

Imensa Niet meer actief

Iphone is ook gewoon ruk ;)

14. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

kan het inderdaad alleen maar doorsturen, maar helaas ook niet naar de mail, alleen maar naar andere contactpersonen in mijn whatsapp.

15. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Samsung is het rukst met z'n ontploffende batterijen ;)

16. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik heb een Samsung maar als ik mijn telefoon open via de computer dan staat er bij Mijn Bestanden in het mapje bij Whatsapp ook een mapje met geluidsfragmenten en daar staan ze dan in. Geen idee hoe dit bij Iphone zit..

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Op verzoek van ts gesloten

Deel Deze Pagina