houten jaloezieen

Discussie in 'De lounge' gestart door sneeuw, 8 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft ze in de woonkamer?? Blijft er veel stof op liggen en hoe maak je ze schoon? Stofzuiger of iets anders?

Ennnnnnnn..... wie heeft ze ook echt bij een stofferingszaak / gordijnenzaak vandaan? Heb je daar ook aan afdingen gedaan (net als bij een keuken), of is de prijs wat ze noemen ook gewoon datgene wat je betaalt?

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb ze boven in de slaapkamers. Met latjes van ca. 5 cm. breed, wit gelakt. Ik haal er gewoon een plumeau (of hoe heet zo'n ding) over. Ze hangen nog niet zo lang, dus ik weet niet of ze op den duur écht stoffig zullen worden. Tot nu toe vind ik het prima te doen qua stof.

3. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat werd mij ook verteld, maar dan verplaats je het stof toch eigenlijk gewoon? Lijkt mij dat het dan ergens anders naar toe dwarrelt.........

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij hadden ze in de keuken. Ik vond ze wel erg stoffig worden, maar dat heb je altijd met jaloezieen. Die moet je eens in de zoveel tijd met een natte doek allemaal één voor één afnemen.

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wij hebben overal witte bredere houte jalozieen.
    Ik doe ze een stukje dicht, zet de stofzuiger wat zachter en ga er dan met een stofzuiger borsteltje overheen.
    Die dingen geven wel echt een mooi sfeertje.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier ook in de keuken en de woonkamer. In de keuken zit het raam vlak bij ons gasfornuis. Nou, je wilt niet weten hoe vies die krengen daar worden (en snel ook).

Ze zijn nog van de vorige eigenaren van ons huis. Te zijner tijd (wanneer we er geld voor hebben) willen we van die houten dingen af en er iets anders voor hangen.

7. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hallo,

Wij hebben ze beneden ook overal.
    Moet zeggen dat ik ze net zo stoffig vindt als alle andere jaloezieën.

Het is idd een mooi en warm gezicht maar stof blijft hetzelfde.

Groetjes

8. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ik neem mijn luxaflex een keer in de zoveel tijd mee in bad....dreftverbij en soppuh maar...
    Voorheen wel de houten gehad, maar jemug waren die zwaar. Kon ze nauwelijks open en dicht doen

Deel Deze Pagina