Heeft iemand een idee wat dit voor een beestje is? Ik vermoed een of ander kevertje. Geen idee of ze schade veroorzaken. We hebben er ontzettend veel in huis.
Ik herken er geen larve van een lieveheersbeestje in. Ik krijg de foto helaas niet scherper, het is echt maar een klein beestje. Ik ben mij al weken suf aan het googelen. Ik kom er niet uit. De ongediertebestrijder geeft aan dat ik maar een beestje naar het KAD moet sturen. Zij kunnen het determineren. Maar ik dacht, stel dat het op deze manier kan. Ik ben vast niet de enige die er in huis last van heeft.
Spekkever? Daar lijkt het iig wel wat op, maar de foto is niet scherp genoeg om het met zekerheid te zeggen.
Is het niet een soort wants, heb ze soms ook in huis. Foto wel onduidelijk. Deze eten planten volgens mij. Maar als de ongediertebestrijder het ook niet weet begin ik te twijfelen...
Is het niet deze? Wij hebben deze volop bij ons in huis. https://www.ikhebeenvraag.be/vraag/33116/Welk-soort-kever-insect-is-dit
Bedankt! Dit komt zeker in de buurt. In het artikel hebben ze het over bodemwantsen, dat zou ook nog kunnen. Waar hebben jullie ze in huis? Wij hebben ze heel specifiek op één kamer namelijk.
Bladpootwants? die in het linkje staat hebben wij soms door het huis wandelen en zie ze meer als we stookhout binnen hebben gehaald.
Zijn de wantsjes bij jullie ook rond de 3 mm groot? Ik kan de precieze soort (met dit exacte patroon) online nog niet vinden, maar ik ben er wel van overtuigd dat het een soort bodemwants is. Ik hoop maar dat ze geen schade aanrichten. Er liggen er nu dagelijks rond de 10 op de grond. We gaan van de week toch maar met een spray aan de slag. Hebben jullie er niets aan gedaan?