Wat is overlast? Als de buren hun dochter op bezoek hebben dan hoor ik haar duidelijk lopen op hakken, de andere buren hoor ik haar groenten hakken. De huizen zijn hier erg gehorig (45 jaar oude huizen) Onze jongste kan ook aardig gillen/huilen als hij overstuur is dan heb ik hem niet zo stil. Wel hebben wij regels, geen schoenen aan in huis, niet rennen op de trappen en niet slaan met deuren. En 1 á 2 x een waarschuwing. En stoeien dat hoort er bij en gebeurd niet de hele dag. De buren zeggen dat ze ons niet echt horen, als er 1 boos is ja dat horen ze wel eens. Onze oude buren hadden commentaar op het gehuil van onze jongste (babytijd) Maar vervolgens vond ze het normaal dat haar oudste (9 toen) krijste en rende door het huis, ook het na half 10 nog gaan klussen was normaal.
Wij hebben een gehorig huis (oude huizen) en de buren horen de kids ook regelmatig. Woedeaanvallen zijn hier dagelijse kost helaas, hard gillen..boos..met deuren gooien e.d. maar vooral dan een enorm hoog volume. Wij proberen ze altijd bewust te maken dat we ook buren hebben en het liefst ga ik ergens vrijstaand wonen. Maar ze hebben nooit gezegd dat ze overlast hebben. Alleen "goh had .. weer een bui"