Al 1,5jr twijfelen voor een tweede en geen 'moeder' vriendinnen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anouk112, 15 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouk112

anouk112 Actief lid

20 dec 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, ik zoek wat aansluiting of misschien steun? We twijfelen al 1,5 jaar of we voor een tweede wonder zullen gaan mits dit ons gegund is natuurlijk. Kortom; HG, ziekenhuisopname. Diverse zwangerschaps klachten. Dochter was huilbaby bleek na 2 jaar lactose en gluten niet goed te verdragen. Heeft erg lage weerstand en doet met ieder kuchje mee tot constant overgeven aan toe. Wat nu als ik weer zo ziek ben dan kan ik niet voor der zorgen. Ben zelf tien jaar lang enig kind geweest en vond dit verschrikkelijk. Gun het haar en ons zo maar ben zo bang dat ik ons leven wat eindelijk wat rustiger is omgooi. Helaas geen vriendinnen die ook moeder zijn dus hopelijk kunnen jullie orde in mijn hoofd krijgen. Wil wel weer eens normaal slapen zonder te piekeren. Oja vriendlief weet het ook niet meer....

2. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    De ene zwangerschap is de andere niet.
    Mijn eerste zwangerschap was loeizwaar. Ook hg, bi en reuma aanvallen. Pnd als toetje.

Ook ik was bang. Maar heb besloten me niet te laten leiden door angst. Ik wou altijd meer dan een kindje, dus nooit aan de anticonceptie gegaan. ...
    En mijn tweede zwangerschap ging fantastisch!
    En nu... in verwachting van de derde ;)

3. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Ik zou idd luisteren naar je gevoel!
    Geef het tijd wie weet maakt de natuur vanzelf we de beslissing voor je!

4. anouk112

anouk112 Actief lid

20 dec 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hopen enorm op een " ongelukje" ... erg he! Had eerst nooit een kinderwens, toen dacht ik nooit een tweede en nu krijgen we het maar niet uit ons hoofd. Wou zo graag dat ik kon denken van we zien t wel

Deel Deze Pagina