Anouk ik lees nu pas wat er is gebeurd. Ik vind het zo afschuwelijk voor je! Ik had zo gehoopt dat het deze keer goed voor je af zou lopen. Ik hoop dat je jezelf een beetje red in deze rotperiode. Ik wens je en je mannetje heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Hele dikke knuffel meid!
anouk ik heb ook net pas je verhaal gelezen vreselijk gewoon. heel veel sterkte gewenst veel liefs mariska
Anouk, Wat ontzettend erg voor jullie Vreselijk, meid heel veel sterkte en doe het rustig aan. Knuf Ster
Hai meiden, Ik wilde even kort melden dat ik weer helemaal opgeknapt ben. Miskraam heeft gelukkig kort geduurd, en ik krijg mijn energie ook weer terug. Kan weer lekker wandelen, en me weer 'zinvol' voelen. Nogmaals bedankt voor jullie steun. Dat heeft ons echt enorm geholpen. Mijn mannetje zit nu ook vaak stiekem (mee) te lezen op het forum, hihihi, gewoon omdat hij gemerkt heeft hoe fijn het is om reacties van anderen te krijgen :-D. Jullie zijn SUPER! Knuffel, Anouk.
Dat is fijn te horen! Nu mag ook voor jullie weleens de wens in vervulling gaan! Die dag komt lieverd, echt waar! kus Natas
Potverdorie meis Dat ik dit nu pas lees....Ik vind het echt hartstikke oneerlijk en ben echt verdrietig voor jullie. Jeetje man, waarom kan het niet gewoon normaal?? Knap dat je alweer zo positief reageert! Ik ben trots op je en hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan. Dikke knuffel voor jou en je ventje!!
Fijn dat je je beter begint te voelen. Doe nog maar even rustig aan en breng lekker veel tijd samen met je mannetje door. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven.
jeetje anouk waarom nou ?? ?? ik lees dit nu pas (aangezien ik er niet zoveel meer ben) maar ik wens jou en je man heel veel sterkte toe en gelukkig ben je al een beetje opgeknapt en doe maar lekker rustig aan ik hoop dat jullie wens gauw uit mag komen heel veel liefs samantha
hey anouk ik lees t nu pas allemaal wat krijgen jullie t te voorduren zeg ik wil jullie heeeel erg veel sterkte wensen dikke knuffel en liefs mieke :flower: