Misschien dat iemand mij kan helpen… Ik kreeg regelmatig reclame van een webshop. Ik weet niet meer of het insta of fb was… Maar ze verkopen daar Nike Jordans in het roze voor 60 euro. Mijn dochter wil heel graag Jordans, maar je raadt het al… Ik zie ineens nergens meer die reclame en weet dus niet waar ik die Jordans voor een schappelijke prijs kan kopen. In herinner mij dat ze deze Jordans verkochten in maat klein tm zelfs 45. Herkent iemand een webshop in deze omschrijving? Ik hoor het graag
Ik herken je verhaal! Het is een webshop met veel roze op de lay-out....het heet zoiets als boutique brigitte ofzo....dacht dat ik nog een screenshotje had...maar kan hem niet terugvinden...ik vond het een prachtige kleur nike's...onze dochter wil ze ook graag...maar ik twijfel aan de echtheid van deze webshop/nikes...
Geen idee welke site het over gaat, maar het lijkt me een gevalletje te mooi om waar te zijn, voor €60…
Ik heb toevallig deze week roze gekocht voor mijn dochter. In maat 38 ben ik ze niet tegen gekomen voor dat geld helaas.
Ik kijk bij de sneakerbaron.nl, soort independet vergelijker voor sneakers Maar 60 euro voor jordans, klinkt niet heel betrouwbaar. Zelfs in een goede uitverkoop valt t tegen.
Die zijn wel nep ja! Weet niet hoe belangrijk het voor je is of ze echt zijn? Want het is verder een mooi prijsje idd
Tis heel vreemd...soms heet de website elly fashion, en soms elly boutique...of in Amsterdam of in België lijkt het... Tis hartstikke fake in iedergeval...ik zou d'r nooit bestellen... Hieronder de link nar de fb advertentie...de reacties van mensen die geen bevestigingsmail krijgen en uiteraard ook niet geleverd krijgen zeggen genoeg denk ik!
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02X6dd7wNyJcTE9JUJtLvUXr3jJ3d5td2J8m4GXCAd7E4EZzDGtqkrHTxRVqby5xCnl&id=100095172934153 Dit is de link naar de fb advertentie...daar kun je de reacties ook lezen
Ik zou daar dus echt nooit wat bestellen… Alleen een emailadres of contactformulier, geen verdere contactinfo of adres of kvk nummer. Dan gaan bij mij wel alarmbellen af.
Bij mij ook...ik vertroude het ook niet...te mooi om waar te zijn...vandaar dat ik deze advertentie direct herkende...
Dikke red flag inderdaad. Deze punten controleer ik ook altijd voordat ik bij een onbekende webshop bestel.
Ik gebruik altijd webshopchecker.nl. Werkt echt uitstekend. Deze site krijg een 3/10 dus ik zou hem inderdaad overslaan maar zag dat TS die conclusie inmiddels ook heeft getrokken