Superleuk, bedankt voor het delen! Toevallig kreeg ik dit vandaag een mail van 'ouders van nu' waarin nog heel veel leuke tips stonden. Voor wie het leuk vindt: Zo creëer je onvergetelijke momenten met je kind - Schoolkind - 4 jaar | Ouders van Nu
Heerlijk topic. Vanavond ook een pracht moment toen ze schoen mochten zetten. Jongste maakt het voor heteerst bewust mee, dus na het zingen gingen we pyama aandoen en tanden poetsen. Zegt ie op de trap ineens ' Klaas komt'. Met zo'n verbaasd gezichtje. Dus ik zeg. Ja, als alle kindjes slapen komt Sinterklaas iets in je schoentje stoppen. Zo bijzonder. Ben benieuwd morgenvroeg
Bij mama logeren als papa nachtdienst heeft, ook eigen belang. Niets is fijner wakker worden dan met een klein warm kindje tegen je aan. Onze oudste heb ik vorig jaar een keer s avonds weer uit bed gehaald toen het vreselijk begon te sneeuwen. Slee gepakt en de straat op gegaan. Heel veel ouders bleken hun kids weer aangekleed te hebben, wat een gezelligheid. Dochter en ik hebben genoten.
Voorlezen, 's middags picknicken op de grond in de woonkamer, vliegtuigen kijken op schiphol, onderweg samen ergens iets gaan drinken op een terrasje, samen dansen.