hoii k heb per ongeluk een potje fruit van 8 maand opengemaakt over 2 dagen is ze 7 maand kan dat kwaad of kan k het gewoon geven vindt het ook zonde om weg tegooien gr marline
Je kan t doen, het enige verschil is dat in de 8 maanden potjes echt stukjes zitten. Zelf vind ik 7 maanden nog erg jong ervoor.
Ja idd net wat Linda zegt.. in 8 maanden zitten stukjes en als ze dat nog niet gewend is, zou ik het ook niet doen. Ik had het laatst met een 12 maanden potje. Die had ik haar ook per ongeluk gegeven. Maar daar zag ik eigenlijk geen verschil in met een 8 mnd. potje.
Ik zou het gewoon geven hoor. Hugo hapte met 7 maanden zelf al gewoon een babaan af. Hij plette de stukjes tussen zijn tong en gehemelte. Als je maar zorgt dat je kind rechtop zit, gaat het wel goed. En als je het niet vertrouwt, zet je toch gewoon de staafmixer er nog even op. Eet smakelijk
k probeer wel een beetje kijken hoe het gaat en anders gaat het zo de vriezer in of idd met de staafmixer thnx voor jullie snelle reacties
De inhoud van een potje kun je gerust invriezen, b.v. in een tupperware bakje inderdaad. Maar ik zou het ook gewoon (proberen te) geven hoor. De meeste kindjes kunnen dat best aan. Zo niet, dan zal ze het zelf wel laten merken! Succes.
k heb het gegeven ze vond het erg lekker de stukjes duwde ze allemaal weer naar buiten duzz die heb k maar op een apart bakje gelecht voor de rest ging het heel goed
Ik heb vandaag dus bewust een potje van 8 maanden gekocht. Omdat ik eens wil kijken hoe Glenn stukjes in zijn warme maaltijd vind. Ben al bijna 14 dagen 'bezig' met stukjes fruit in zijn hapje te laten zitten. Steeds een stukkie grover dus zeg maar.