wie heeft ook zo'n fles. had deze fles namelijk gekocht met die brede s-fles van difrax en ze zeiden (en ik lees op hun site) dat die ook een ventiel heeft (zit verwerkt in de speen) maar of ik doe iets verkeerd of het werkt niet goed, maar die speen zuigt steeds vacuum.. iemand tips? heb ook die brede s-fles en die werkt wel goed, maar daar zit ook een ventiel in de bodem..
ik heb de brede en de smalle difrax fles. en had idd bij de smalle dat ie ging piepen maar bij de brede niet maar verder vind ik het een heerlijke fles geen problemen mee
Hoi Sim, Ik heb de steriliseerfles van difrax en ik vind hem heel fijn. Zuigt zeker geen vacuüm. Makkelijk te gebruiken. Maar dat steriliseren, tja leuk dat het zo kan, maar meestal maak ik toch een pannetje waar ik alles tegelijk in steriliseer. Groetjes!
en als je de ring bovenaan {dus waar ook de speen zit} losser draait? uhmmm gooi maar een balletje op, weet neit of je dat al geprobeerd hebt kyana kan namelijk ook niet uit een "gewone" fles drinken en wel uit die speciale van ifrax trouwens ik heb de magnetronuitkook fles ook hihi tja ik noem het maar even zo... kan dadelijk wel eens even kijken of ik iets van een ventiel daaraan zie zitten....
ik steriliseer m ook in de pan haha, maar zuigt ie bij jou vacuum? vind m namelijk zo makkelijk dat je m niet helemaal uit elkaar hoeft te draaien en dat ie niet zo lekt als je m even wegzet..
Nou je moet inderdaad de ring niet te vast fraaien, dan zuigt ie echt geen vacuüm. Er zitten 2 gleufjes op de speen, ik heb gemerkt dat als je die (één van de twee ) onder het neusje houd, dat hij beter lucht bij geeft. Hele fijne fles en idd veel makkelijker als dat geknutsel elke keer. Maar zitten die gleufjes ook niet in die andere brede fles van Difrax waar je het over had? Groetjes weer!
wel bij die steriliseer fles dus, niet op die s-fles, daar zaten matte spenen bij, die wil hij niet, piept over zijn tandvlees. heb ook het idee dat die nieuwe spenen van difrax korter zijn dan die traditionele gladde. ik heb inderdaad twee gleufjes ontdekt en een kleine gaatje in die ring van de speen. zal eens proberen om zo'n gleufje onder zijn neus te houden, ikheb ook wat dikkere voeding, misschien dat het daar ook van komt.