Hee lieve meiden.. Vanaf nu is het echt zover. Ik verwacht aankomend weekend ongeveer mijn eisprong en dit keer gaan we ervoor. Ik had al heel jong een grote kinderwens en laatste twee jaar was het steeds lastiger om deze aan de kant te schuiven. Nu ik vast contract heb en we sinds kort een huis gekocht hebben gaan we er eindelijk voor. Ik ben zo ontzettend blij maar ook zo ongeduldig haha Ik heb zo lang op dit moment gewacht. Iedereen die ook begint succes en ik hoop voor iedereen snel positieve test <3
Mag ik vragen hoe je ongeveer je eisprong verwacht . Je cyclus is aardig regelmatig maar niet iedere maand hetzelfde
Omdat ik al tijdje ovulatietesten heb gebruikt om inzicht in mijn cyclus te krijgen na stoppen mirena in september. Meestal als ik positieve test krijg krijg ik halve dag later ovulatiepijn en 14/15 dagen erna word ik ongesteld Ik verwacht nu dat mijn test zaterdag positief zal zijn en dat zondag mijn ovulatie is.
Dat ongeduldige herken ik toen wij voor ons eerste kindje gingen (ook na lange tijd wachten op meer zekerheden). Spannend voor je komende tijd. Succes (en dat het snel mag lukken).