Nou, titel zegt het al. Eind maart een miskraam gehad. Wekenlang nog spotting gehad. Na zes weken maar eens begonnen met ovulatietests en ik zag ze na een paar witte strepen mooi oplopen, met vorige week zaterdag een positieve test. Dit beeld werd ook ondersteund door flink wat afscheiding, waar ik normaliter altijd aan merk dat ik vruchtbaar ben. Maar.. De dinsdagochtend erna werd ik wakker met een doorweekte broek. Flink wat bloed. De dagen erna iets minder bloed en vandaag lijkt het gestopt te zijn. Echt wel een menstruatie volgens mij. Maar de vraag is, hoe is zoiets mogelijk? Je leest wel over korte luteale fases, maar dan slaat dit wel alles. Iemand ervaring hiermee?
Volgens mij is het mogelijk dat je eerder een eisprong hebt gehad. Je kan meerdere LH pieken hebben in één cyclus. Misschien temperaturen om je eisprong te vinden? Eventueel in combinatie met ovulatie testen.
Dank voor je reactie, temperaturen lijkt me inderdaad een goed idee. Ben daar wel bekend mee, was ermee gestopt omdat ik heel regelmatig ben, maar na de mk is alles anders.
Dat je lichaam maar snel weer goed voelt en dat je het verdriet kan verwerken. Ik zie dat jullie weg al lang is. Ik hoop dat het snel raak mag zijn. ♥