Leuk al die positiviteit! Ook ik ben heel gelukkig getrouwd, nu bijna een jaar. Op diezelfde datum al acht jaar heel gelukkig samen! Zoals al eerder werd gezegd heb ik ook nog steeds het gevoel dat het alleen maar mooier wordt, zeker ook nu er een kindje komt
Hier ook gelukkig getrouwd... Als het even wat minder gaat, ligt dat 9 van de 10 keer aan de omstandigheden, en niet aan onze relatie...
He man word helemaal vrolijk als ik dit zo allemaal lees.. Ook las ik ergens van dat je moet vechten voor je relatie. en he. we zien genoeg topics voorbij komen dat relaties op de klippen lopen. Ik heb daar persoonlijk ook wel begrip voor.. Ik denk dat vechten alleen wil als je het op tijd signaleert dat het tijd is voor een grote onderhoudsbeurt En soms , heb je al zovaak gevochten en loop je tegen een muur aan. Maar soms denk ik wel eens van jo... probeer dingen die er gebeuren eens wat kleiner te maken en als het kan onder de tafel te verstoppen.. op het moment kan iets dan heel erg lijken terwijl als je het even laat voor wat het is,.. het ook wel goed is.. Maar vertel! wat is dan het geheim?
Ik ben niet getrouwd, maar naar 8 jaar krijg ik nog steeds de kriebels in mn buik als mn vriend binnenstapt van zn werk. Ook wij hebben ups en downs, maar we kunnen zo lachen samen. Ik hou superrr veel van m!
Ik ben in oktober 1 jaar, getrouwd en daarvoor waren wij al 15 jaar samen. Ook ben nog steeds iedere dag gelukkig en ik heb nog steeds vlinders. Wat wij de afgelopen jaren hebben meegemaakt, had ons kunnen breken, alleen wij zijn er zoveel sterker van geworden. Zo fijn om nog steeds alle liefde te voelen.
Wij zijn bijna 7 jaar gelukkig met elkaar en vanaf volgend jaar kan ik zeggen gelukkig getrouwd. Ik hou ontzettend veel van hem al kan ik hem sinds gisteren even niet luchten omdat hij zei dat ik ontevreden ben.
30 augustus ga ik EINDELIJK trouwen Zouden eigenlijk 31 mei al trouwen, maar de week ervoor af moeten zeggen... Nu we dan 30 augustus toch eindelijk mogen trouwen, hopen ook wij dolgelukkig getrouwd te zijn!