Gelukkig in de herfst...

Discussie in 'De lounge' gestart door Annemeis, 19 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Nou, dit ja! Voor mijn gevoel hebben we drie dagen mooi weer gehad en was het voor de rest helemaal ruk. Ik wil zomer!
     
    Kes, Nataly1972, NiVa0230 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Zoals jullie de herfst omschrijven, ik krijg er bijna zin in :D. Ik heb het meeste met de lente en de zomer (als het niet té warm wordt :)). De herfst vind ik ook nog wel goed te doen maar de winter vind ik echt vreselijk! Waarom ik ook niet van de herfst en winter hou zijn alle virussen die dan rondgaan. Snotterende kinderen, zelf verkouden zijn, buikgriep, bleh!!
     
  3. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.958
    6.076
    113
    Happyland
    Haha dit heb ik ook hoor.
    De zomervakantie is tot nu toe mwah..1 week hittegolf op 4 weken. 40 graden hoef het niet meer te worden, maar graag minimaal 25 graden en zon!!
    Ben blij dat we nog snel een week op vakantie gaan. Dit vind ik niks hoor.
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  4. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.958
    6.076
    113
    Happyland
    Als het mooi weer leeft het tenminste, nu zie ik bv mijn buren amper, alles zit binnen. Vind het zo leuk als de kinderen lekker buiten rennen in badkleding oid. Vorig jaar hadden we een badje opgezet, gewoon hier in het grasveldje voor het huis. Lag de halve buurt in lol.( de kinderen dan he ;)) Ik vind dat gezelliger dan blauwbekkend achter het glas te moeten zitten. Geloof dat ik teveel Spaans bloed in mn aderen heb stromen lol.:roflmao:
     
    Nataly1972 en NiVa0230 vinden dit leuk.
  5. Marti

    Marti Fanatiek lid

    18 apr 2014
    2.329
    842
    113
    Ik hou ook van de herfst. Vooral de natuur vind ik dan prachtig. En ik kan dan ook weer genieten van de nieuwe kleding van de kinderen. Vind herfst en winter kleding veel leuker dan de zomerkleding
     
  6. Mindy26

    Mindy26 Bekend lid

    11 feb 2014
    941
    405
    63
    Vrouw
    Ojaaaa ik ook! Kan ik zo van genieten!! Alleen dit jaar iets minder.. we moeten verhuizen en 2 maanden ergens anders logeren.
     
  7. Lappies

    Lappies Actief lid

    21 aug 2018
    278
    167
    43
    Ik vind alle seizoenen fijn en hoewel ik erg geniet van de zomer en veel licht kan ik helemaal niet goed tegen de warmte. Alles boven de 25gr hoeft van mij niet zo. Wat mij betreft gaat er dan ook een hoop sneeuw vallen deze winter :p
     
  8. Jinxx

    Jinxx Fanatiek lid

    12 jan 2014
    1.934
    916
    113
    Oh, dat heb ik niet zo ervaren. Ik vind dat we weer een prima zomer hebben tot nu toe. Het is lang niet zo lang warm geweest als vorig jaar, maar nog steeds wel oké. Ook wel 1 van de betere zomers als je het mij vraagt. Wellicht ook afhankelijk van waar je woont in NL. De temperatuursverschillen waren best groot af en toe.
     
  9. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Hier sluit ik me volledig bij aan. Ik hou echt van de zomer (temperaturen boven de 25 graden) en veel zon en ik hou van de decembermaand omdat ik dan alle lichtjes wel heel gezellig vind.
     
    Kes vindt dit leuk.
  10. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
    Dat de zomer compleet ruk was vind ik echt overdreven. We hebben veel mooie dagen gehad en ook een mooi voorjaar.
    Er is een zomervakantie geweest die echt ruk was. Heeft het van de 6 weken letterlijk 5 weken en 6 dagen geregend. Ik weet dat nog heel goed en ook zeker,omdat op die ene droge dag die bloed en bloed verziekend heet was ik getrouwd ben:roflmao:.
    2 daggasten die niet goed werden van de hitte:eek:
     
    hummeltje5 en Salentein vinden dit leuk.
  11. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.550
    13.128
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Half half.
    Kan genieten van:
    - de mooi gekleurde herfstbladeren
    - herfstthee
    - pompoensoep
    - pompoenen uithollen
    - lampionnen maken en dan sint maarten lopen met de kindjes
    - een herfstwandeling in het bos
    - een herfststorm
    - kaarsjes aan zodra het helemaal donker is
    - met een kleedje op de bank zitten
    - kijken naar dauw-/regendruppels op een spinneweb aan het raam
    - dat er weer glühwein te koop is
    - dat de verjaardag van onze dochter steeds dichterbij komt

    Wat ik dan weer drie keer niks vind:
    - regen, regen, regen
    - dat er geen klap aan is om in fysieke winkels te gaan shoppen als het regent
    - dat onze oudste praktisch iedere avond wakker wordt omdat hij iedere keer weer schrikt van de regen op zn raam
    - dat je niet meer dagelijks een wandelingetje gaat maken door die klote regen
    - dat de oudste naar de psz moet maar het te hard regent om te lopen/fietsen en ik het te zonde vind om voor dat korte stukkie de auto te pakken
    - dat het zo stikvroeg donker is en tevens dat ik ervan geïrriteerd raak dat mn man zo barstenslang wacht met zijn lampje aan doen terwijl ik al lang en breed pijn aan mn ogen heb omdat ik zo moet turen de hele tijd
    - spinnewebben in de tuin en steeg
    - dat we niet buiten kunnen zitten met de verjaardag van onze dochter èn het binnen veel te krap is voor visite
    - dat de zomer voorbij is
    - dat de winter eraan komt inclusief alle bijbehorende ellende
     

Deel Deze Pagina