hee meiden, ik heb een erg slechte weerstand!Ben vaak verkouden en/of voel me grieperig!als kind ook vaak ziek geweest maar op een gegeven moment toch wat over heen gegroeit! nu begint het voor mijn gevoel weer terug te komen! Eet gewoon gezond(aardappelen, groentes, fruit, rijst en 1x pw patat) eet soms wel 3 stuk fruit op een dag omdat ik gelukkig wel gek op fruit ben nu ben ik vanaf september vorig jaar al 5 x ziek geweest en nu alweer verkouden! pffff wordt er zo moe van Heeft iemand nog tips...???????? alvast bedankt voor jullie reacties! Liefs
hoi, mischien kun je echina force tabletten gaan gebruiken van dokter vogel, het is een natuurmiddel maar ik heb als kind zijnde ook vaak last gehad van verkoudheid enz. maar dit heeft mij er over heen geholpen. groetjes demy
Je kunt ook proberen aan de probiotica te gaan (yakult bijv.), schijnt ook je weerstand te verhogen! Baat het niet, dan schaadt het niet!
Heb je huisdieren? Ik was dus ook constant ziek/verkouden/grieperig. Wat bleek na verschillende onderzoeken? Ik was hartstikke allergisch voor honden en katten en we hadden dus een hond.. Omdat mijn dochtertje ook allergisch bleek te zijn hebben we met pijn in ons hart de hond weggedaan En toen...? Knapten we allebei op. En flink ook. Ik niet meer chronisch verkouden en elke maand grieperig en mijn dochter was van de pufjes af, heeft geen luchtwegeninfectie en dus ook geen antibiotica meer gehad terwijl ze elke 3 maanden wel een kuurtje kreeg.
Dit werkt bij ons in de familie als een tierelier. Ik gebruik het zelf ook zodra de -r in de maand zit. Vroeger als kind zijnde, was ik elke winter doorlopend snip- en snotverkouden. Ook veel keelpijn. Maar sinds ik Echinaforce gebruik, is het veel beter geworden. Natuurlijk ben ik nog af en toe wel verkouden, maar het is veel sneller weer over. Verder slik ik in de wintemaanden extra vitamine C-tabletjes.