Gelukkig in een tussenwoning?

Discussie in 'De lounge' gestart door Migga, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik zou bij wijze van spreken een moord doen voor een leuke tussenwoning die wij kunnen betalen.
    Dus lekker laten lullen, of gaan hun de kosten betalen?!
    Wij wonen in een 3kamer flat en ookal zou mijn man nu salarisverhoging of iets krijgen, kiezen wij ervoor om hier voor een 2e wondertje te gaan als de tijd rijp is.
    Waarom? Omdat we hard hebben moeten knokken voor ons flatje, het betaalbaar is en we er tot nu toe nog steeds gelukkig zijn..
    Ik heb de laatste tijd steeds meer schijt aan de mensen die er anders over denken in onze omgeving! :D

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou ja, BULLSHIT..daar ga je toch zeker niet naar luisteren?? Jullie moeten er toch in wonen, niet je vrienden en familie..dus zou zeggen lekker laten lullen!

Het is belangrijk dat je gelukkig bent en je je veilig voelt in je huis, hoe groot deze ook is!

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn

Meid zet van je af waar anderen over zeuren en kijk naar wat JULLIE willen. De rest boeit niet!
    Uiteindelijk moeten jullie er wonen en gelukkig zijn. Niet je schoonmoeder niet je vrienden niet de buren of de bakker of weet ik het wie maar JULLIE!

Wat meer wil je van je huis? Je woont er naar eigen zeggen lekker EN voordelig!?
    Anders wil ik wel met je ruilen hoor.. woon in een huurwoning met 4 slaapkamers (inclusief zolder) in een stad waar ik eigenlijk niet (meer) wil wonen en die voor mijn idee te duur is voor wat ik er voor krijg.
    Maarja kopen zit er niet aan financieel en huren mogen we niet meer dankzij die nieuwe wet...want we verdienen (net) teveel...
    Enige optie is dan vrije sector en dat is weer te duur voor de kamers die we nodig hebbben met 3 kinderen.

Deel Deze Pagina