Hey mamma's, toekomsige mamma's en mamma's in wording! Ik ben Marlene (bijnaam kvptje=klein vervelend portugeesje) en heb net na de kerst ontdekt dat ik zwanger ben... ben nu nog in de fase van ongeloof.... Ben er superblij mee maar ik had niet gedacht dat het zo snel en makkelijk zou gaan. 2 jr terug is bij mij endometriose geconstateerd en mij was al verteld door de gynaecoloog dat het verminderde vruchtbaarheid en/of het uitblijven van een zwangerschap tot gevolg zou hebben.. dus dat ik mijn achterhoofd en eind oktober stoppen met de pil had ik nooit gedacht dat het zo snel zou gaan... Dus ja... soms... heel soms... worden dromen werkelijkheid! Aan alle mamma's & pappa's : GEFELICITEERD! liefs,
Zo zie je maar weer dat de wonderen lang de wereld nog niet uit zijn! Dat geeft de burger weer moed.. Welkom hier en geniet van je zwangerschap!
Wauw, wat heerlijk dat het zo snel, ondanks alles, toch gelukt is. Van harte gefeliciteerd en geniet ervan! Groetjes Marie
Hoi Marlene, stadsgenoot. Welkom. Jullie hebben dus de mooiste kerst van jullie leven gehad?! Gefeliciteerd en geniet maar van je zwangerschap. Groetjes Jolie
Hoi hoi, Welkom op het forum en gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er maar goed van samen ! Liefs, Bibu !