Waar vind ik nu nog een leuk ski-pak voor mijn zoontje van net een jaar oud? Hij zit nu in maatje 74/80... Heb al vele winkels gehad maar of alles is uitverkocht, hebben alleen de hele kleine maatjes nog of ze hebben het niet in hun collectie. Wie oh wie helpt mij?
Ik zie hier bij de decathlon nog in maat 18 maanden een donkeblauwe en een rode in maat 12 maanden ( valt meestal aan de kleine kant, 12 maanden is wel maat 74 denk ik) Wij hebben voor Luca de donkerblauwe en zijn er erg tevreden over. Lekker makkelijk aan te doen en goed warm. Decathlon - kleding pak - kleding wetsuit - overall WED'ZE - SRX kid 50 pak WED'ZE - kinderen die recreatief sporten en op zoek zijn naar een doeltreffende bescherming tegen kou en sneeuw.
Ik zag laatst leuke bij de Lidl! Nog allerlei maten. Voor 13 euro geloof ik. Ik vond vooral een geruite erg leuk (groen/blauw voor jongens en roze geloof ik voor meisjes), maar ze hadden ook een aantal effen kleuren.
@sannaa; die winkel gaat helaas afvallen...die zit hier namelijk niet in de buurt (Overijssel). @Janneke; lidl kan ik idd ook nog wel eens heen, daar ben ik nog niet weer geweest.
Ik heb een pakje gekocht bij pukkemuk.com kinderkleding babykleding en skikleding Ideaal en goede service
Wij hebben die bij de hans textiel gekocht maatje 80...bevalt goed. Een winterjas hadden we namelijk al.
H&M ben ik idd al geweest, evenals de Hema, Zeeman, Wibra, V&D en de Prenatal. Ik ga morgen nog wel eens kijken, hopelijk is er ergens weer een nieuwe voorraad binnen gekomen. Bedankt iig voor de reacties zo ver