Ik heb me er eigenlijk nog niet druk om gemaakt. Mocht hij toch wakker worden, dan haal ik m lekker uit bed. Mag hij even bij ons zitten en krijgt hij een lekker flesje. Ik neem wel de babyfoon mee. Dan hoef ik ook niet elke keer aan de trap te luisteren of hij nog slaapt. We blijven nl bij onze schoonouders slapen.
Hier dus ook. Ik zeg wel eens dat hij al wakker wordt als ik aan hem denk Jullie hebben wel gelijk hoor allemaal maar ik ben er toch steeds mee bezig terwijl ik eigenlijk altijd een erg ontspannen mama ben. Waarschijnlijk omdat ik het heel graag bij ons had gevierd maar mijn vriendin was redelijk onvermurwbaar. Ze is hoog zwanger en tja wij passen ons gewoon maar aan... We zullen het wel gaan meemaken. Vind het gewoon een beetje sneu want waarschijnlijk gaan we niet lang daarna naar huis en moeten we hem weer? wakker maken (zelf ook blijven slapen is geen optie).
gewoon lekker in t camping bedje leggen. en zien wat er gebeurt. misschien wordt hij wakker. dan zou ik hem niet meer terug leggen in bed maar wakker houden tot je weg gaat (als t niet al te lang duurt zeg maar! max1 uur of zo) dan lekker in de auto en de dagen er na iets rustiger aan doen met m. Ik was ook bang dat die van mij wakker werd t eerste jaar. maar niks hoor. gewoon lekker doorsnurken.
Mijn zoontje slaapt er al 2 jaar door heen en dat was midden in Amsterdam. In ons fijne dorpje verwacht ik dat ze ook gewoon weer lekker zullen doorslapen.. en zo niet? Dan worden ze maar even wakker dan gaan ze daarna wel weer lekker slapen! Geen zorgen voor de dag van morgen hihi
Lies was vorig jaar ook wakker geworden van het vuurwerk. Heb haar eraf gehaald en toen het vuurwerk weer voorbij was lekker weer in bed. We waren overigens wel thuis. Dit jaar zijn we ook thuis. Ik zie wel of ze weer wakker wordt.
Kinderen kunnen je hierin erg verrassen hoor Mijn zoontje kon van de wc doortrekken al wakker worden, maar door het vuurwerk sliep ie gewoon heen. Ik verwacht nu niet anders.
Hier in de buurt (vooral in Kampen bij m'n ouders) heb je heel veel melkbussen. Tsja, die zijn toch te horen, of je nu muziek aan doet of niet. Wie weet wordt Julia ook wel wakker, maar ik ga me er niet zo druk om maken. Vorig jaar werd ze ook niet wakker. En dan nog, ik zou niet weten wat je er aan kunt doen, dus dan zien we het dan wel!
Hier ook een jochie die van alles wakker kan worden, maar vorig jaar sliep hij door al het vuurwerk heen. Tijdens zijn middagdutje werd hij wel wakker, maar vanaf 's avonds 7 uur tot de volgende ochtend 8 uur sliep hij door. Terwijl er flink geknald werd voor ons huis. Hopelijk gaat het dit jaar weer zo. We zien wel
Mijn oudste haar eerste O&N (2002) toen was ze 2,5 maand, sliep gewoon door, we waren bij kennissen en ze had er geen last van. Het jaar erop (2003) heb ik dr wakker gemaakt volgens mij. In 2004 had ze een zusje 3 maanden, ze werd vanzelf wakker en dr zusje ook geloof ik maar weet ik niet meer zeker. Sindsdien heb ik ze ieder jaar wakker gemaakt, 5 minuten voor tijd. Mijn zoon is van 2009 en vorig jaar was hij 9 maanden. Hij is wel die nacht 2x wakker geweest voor flesjes maar hij dronk ook niet zo goed toen. Ik zou me er niet zo druk om maken.
Ik ga me er echt geen zorgen over maken. Zoon is een lichte slaper en de honden zullen tekeer gaan want die zijn als de dood voor vuurwerk. Maar als zoon wakker wordt, dan is dat voor ons redelijk normaal (hij is vanaf 17 december iedere nacht minimaal 2 uur wakker...).
Vorig jaar sliep onze zoon door maar toen was hij net een maand oud. Toen waren we gewoon thuis. Dit jaar gaan we naar vrienden en nemen we campingbedje mee. Ik zie het wel. Net zoals iemand anders hier al zei...als ie wakker wordt dan houden we hem beneden tot we weggaan. Zal toch na een uurtje zijn.
vorig jaar waren we ook bang dat onze knul wakker zou worden. maar tot onze verbazing sliep hij gewoon lekker door zoals altijd. Hij heeft er niks van meegekregen. Dit jaar wilt manlief hem wakker maken om te kijken naar vuurwerk. maar ikzelf vind dit geen super idee, gewoon lekker laten slapen en als ie uit zichzelf wakker word kan ie wel even gezellig naar het vuurwerk kijken.
Uiteindelijk was mijn man zo ziek dat we thuis zijn gebleven en Seph heeft overal doorheen geslapen!!! Ongelooflijk maar heeel fijn! Ik was zelf nog heel even naar die vrienden gegaan en werd daar bij aankomst al met rotjes bekogeld grrrr hihi toen was ik wel even blij. Bij ons in de straat was het betrekkelijk rustig dichtsbijzijnde vuurwerk toch al gauw 70/80 meter verder dus prima! hihi Gelukkig nieuwjaar nog allemaal!
Hier ook een peuter en een baby die door alles heen zijn geslapen (in Center Parcs met professioneel vuurwerk!)