Mn man zn oma heeft bij zijn 2 nichtjes tot 4 keer toe kunnen zien (hoe weet ik niet) dat zij zwanger waren, nog voor zij uberhaupt een test hadden gedaan. Nu achteraf hoorde ik al eens dat zij ook zag dat ik zwanger was van ons dochtertje. Nu heeft zij eregisteren gezegd tegen mn schoonmoeder (haar dochter) of ik zwanger ben. Nee zei mn schoonmoeder niet dat ik weet en ze is wel zwanger geweest 2 mnd terug, nee zei oma ze is nog of nu weer zwanger. Dus tja als ze gelijk heeft hihi hopen maar dan...
ik geloof er nooit zo in als mensen dat vaak achteraf zeggen, maar het zou natuurlijk hartstikke leuk zijn voor je
mijn moeder heeft tot 3 keer toe tegen mij gezegt dat ik zwanger was voor ik het zelf wist .... maar dat zou natuurlijk het moeder gevoel kunnen zijn,ze kent me en zal de veranderingen wel op merken ik denk/geloof niet dat ze helderziend is
Zou best kunnen hoor! Ik heb het zelf ook weleens namelijk. Het kan ook zijn dat ze door middel van verandering aan mensen kan zien dat je zwanger bent (bv ineens een glanzende huid, of lelijke huid of de uitstraling van jezelf enz.)