Ik wil iedereen een gezond, gelukkig maar vooral vruchtbaar jaar toewensen. Voor degene die al zwanger mogen zijn (oa ik ) wens ik dat er gezonde wondertjes geboren mogen worden. Liefs, mussie
Lieve allemaal, Ik wens iedereen een gelukkig en liefde vol 2007 en dat we allemaal gezond mogen blijven. Dat alle vrouwen die een kinder wens hebben een vruchtbaar jaar mogen hebben. Dat alle zwangere in goede gezondheid mogen bevallen en de kleine met goede gezondheid 2007 mag begroeten. En alle vrouwen die bevallen zijn heel veel geluk en dat de kleine in alle goede gezondheid mag op groeien. En speciaal voor alleenstaande (Vrouwen/zwangeren) dat 2007 jullie eindelijk geluk mogen brengen. Veel geluk allemaal in 2007 Liefs Lover xxxx
Iedereen die zwanger wil worden een goed,gezond en vruchtbaar 2007! Degene die zwanger zijn natuurlijk heel veel geluk en een voorspoedige bevalling gewenst. Degene die net een beebje gekregen hebben(zoals ik) veel geluk en gezondheid met de kleine! Dat iedereen vooral gezond en gelukkig mag worden in 2007! Liefs Claudia
I wish you and your family Gods blessings for 2007, that it will be full of love, prosperity and happines. Friemeltje