Mensen, ik vraag me even af hoe jullie dit doen... Ik reageer op verschillende topics en ik wil graag op een snelle manier kunnen zien of er na mij ook een bericht is geplaatst. Als ik via mijn profiel naar mijn eigen berichten ga, zie ik niet in één oogopslag of ik de laatste poster ben geweest. Nu moet ik alle topics dus steeds aanklikken om te kijken of er nog reacties bij zijn gekomen, dat kost veel tijd. Ik weet dat ik een abonnement kan nemen, maar ik heb er geen behoefte aan om van elk berichtje een mail te krijgen. Weet iemand nog een andere manier?
dan kun je toch gaan naar: Directe links (in grijze blak boven in) Mijn berichten en dan staat er toch een envelopje in als er nieuwe reacties zijn.... zo doe ik het in ieder geval
Dank je wel, Jacky78. In dat scherm kom ik inderdaad ook via het profiel, alleen jouw manier is sneller. Dat envelopje staat er volgens mij altijd, maar 't is me nu opgevallen dat het denkwolkje rood gekleurd is als er nieuwe reacties zijn! En grijs als er geen nieuwe reacties zijn. Alleen zie ik ook gele denkwolkjes, wat zou dat dan betekenen?
Ik ga altijd naar 'Gebruiksinstellingen' en dan zie je daar al je abonnementen staan. Of je een e-mail krijgt kun je uitschakelen, ik ontvang die iig nooit! Werkt voor mij ideaal. Elke keer als ik op het forum kom, kijk ik eerst in mijn 'lopende topics' en ga daarna verder snuffelen op het forum. Als er nieuwe berichten zijn, is de topictitel vetgedrukt. Topics waar geen nieuwe reacties in zijn, kun je opvragen door op 'bekijk al mijn abonnementen' te klikken. Oja, nog dit: als je naar een forumonderdeel gaat (bijv. peuter en kleuter) en je ziet de lijst met alle topics, dan scroll je naar onderen en zie je daar wat alle balonnetjes betekenen!
Ik kijk ook bij gebruikersinstellingen. Daar staan dan alleen de topics in waar nog reacties zijn geplaatst die ik nog niet heb gelezen.