ook ik wens iedereen een gelukkig, gezond en liefdevol 2008. en verder wens ik iedereen het dubbele toe van wat jullie mij toewensen. \/ \/ \/
nu ik mijn nieuwjaarswens zo nalees en er een beetje van uit ga dat leden van zp mij ook een wondertje toewensen, wens ik een hoop tweelingzwangerschappen voor het nieuwe jaar terug.
allemaal een gelukkig en gezond nieuwjaar! zwangeren: veel geluk met de baby die dit jaar geboren gaat worden! nog niet zwangeren: kom op dames! dit word ons jaar, we gaan allemaal zwanger worden in 2008!
Uiteraard wens ook ik iedereen een vruchbaar, gezond, kindervol 2008 we gaan er tegen aan en gaan genieten van 365 dagen nieuwe kans ( ja er is al 1 dag af, maar gelukkig is het een schrikkel jaar )
Beste Wensen iedereen! Ik wens iedereen toe wat hij/zij zichzelf toewenst! Dat al jullie dromen mogen uitkomen! X Virginie83
Leuk gedaan wens jou ook alle geluk in 2008 Voor alle zwangeren vrouwen wens ik veel succes en goede gezondheid en geluk in 2008. En alle niet zwangere vrouwen wens ik een heel vruchtbaar,gelukkig 2008 Liefs Lover