verdrietig....

Discussie in 'Miskraam' gestart door Makkie, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik zit nu aan een broodje filet american.... lekker hoor, maar ik vind het erg zo shit dat ik het weer mag eten.... eet het dus liever gewoon 9 maanden niet....

Als ik smorgens wakker wordt dan hoop ik elke keer dat de miskraam een boze droom was en dat ik nog steeds zwanger ben....

Sorry hoor, moet even van me afpraten, werd ineens zo verdrietig met mijn broodje filet....:(

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Dat wakker worden herken ik wel, dat had ik de eerste week ook na de ma.. tja biefstuk en af en toe en wijntje gaan er hier nu ook in! ow en peperpate :)

Dat ik het liever anders had gezien lijkt me logisch, maar het is niet zo, ik heb het geaccepteerd omdat ik anders zelf gefrustreerd zou worden.. Zeker heb ik zo nu en dan een dip.. maar uiteindelijk lost zich dat weer vanzelf op als ik naar de toekomst kijk.. ergens zal het mijn tijd worden.. en ja dan ga ik echt genieten.. en zeker de biefstuk laten staan! maar nu nog even niet..
    Heel veel sterkte makkie met het verlies, je zult merken tijd heelt alle wonden en als je eenmaal weer in je cyclus en je zit weer in je allerdaagse leven gaat het best snel weer allemaal.. je moet jezelf niet proberen te kwellen met gedachtes als ik zou nu 12 weken zwanger zijn etc, dan doe je jezelf alleen maar pijn.. heel veel sterkte meiss en Succes *hug*

Bah en ik mocht maar een smiley plaatsen in dit bericht anders had ik je er veel meer gestuurd!

3. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    he Makkie,

Herken dat heel erg, nadat ik het nieuws kreeg dat ik een bbz had was het eerste wat ik deed een sigaret opsteken (was net 3 weken gestopt toen.) Daarna baalde ik ZO dat dat weer kon ineens!! Dan besef je echt dat de reden dat het niet meer kan weg is.......:(

Het klinkt heel stom maar ik heb toch veel gehad aan de gedachte dat het ooit weer goed komt en gewoon je verdriet even toelaten, dat mag best zo kort na je miskraam!;)

Sterkte

liefs

4. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    Zo herkenbaar! Sterkte

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Heel veel sterkte meis, het voelt zo vreselijk om wakker te worden smorgens dan he!
    Ik verbeelde me ook weleens dat het allemaal niet zo was en dat ik gewoon nog zwanger was en ons kindje gewoon over een aantal maanden geboren zou gaan worden, maar helaas het mocht niet zo zijn!

Laat je verdriet gewoon komen, wees verdrietig, boos of wat dan ook, laat je emoties gewoon even gaan, mij hielp dat altijd heel erg!

Sterkte!

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

bedankt meiden, lief jullie reacties en helaas herkennen jullie dat gevoel dus ook.... gewoon niet eerlijk he?

Ja, ik heb ook enorm de behoefte om weer te gaan roken (al maaaaanden niet gedaan, gestopt bij de eerste zwangerschap), maar vind dat weer zo zonde..... en een wijntje drinken, daar geniet ik niet eens meer van....

Vandaag even weer te moeilijk hoor, zou vandaag 14 weken zijn. Ik weet dat je niet zo moet doortellen, maar moest er gewoon ineens aan denken. En dat zal straks rond de uitgerekende datum ook wel weer zo zijn. En mijn beste vriendin is ook zwanger.... dat is soms wel moeilijk hoor! Gun het hun zooooo erg, maar maakt me soms nog extra verdrietiger.

Weet wel dat het ooit heus wel weer gaat lukken en goed gaat, maar vind het zo moeilijk om zo positief te denken. Gelukkig dat mijn zoontje zooooveel goed maakt en geniet zo van hem!

En ik ben zo ongeduldig.... wil NU weer zwanger zijn of in iedergeval aan het klussen gaan!!

7. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    Probeer je te richten op die kleine dingetjes die je gevoel positief stemmen, zoals je zoontje of een lief gebaar van je man. Ik kon laatst in de trein de tranen niet tegenhouden en toen kreeg ik van een wildvreemde een zakdoekje, zonder woorden, dat betekende heel veel voor me en daar denk ik vaak aan terug.
    Als de hormomen zich weer normaal gedragen, wordt het ook makkelijker, althans zo ervaarde ik het de eerste keer. Het komt allemaal wel goed!

8. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Mijn inzinking kwam pas vorig weekend.
    Rond mijn miskraam gebeurde er nog zoveel, dat ik gewoon geen tijd had om er veel bij stil te staan! Er maar dapper over praten en zeggen dat er andere mensen zijn die het nog slechter hebben helpt even, maar je doet jezelf te kort.
    Toch moet je het een plekje geven en weer vol frisse moed verder gaan.

Ik heb gehoord van de gyn dat je vaak snel weer zwanger raakt na een miskraam, omdat je lichaam nog precies weet hoe het moet. Daar hou ik me maar aan vast en ik weet nu in elk geval dat ik zwanger kán raken.

Heel veel sterkte en geniet van de dingen die je wel hebt, ipv bezig te zijn met dingen die je niet hebt. Dat help mij in elk geval.

Knuf

Deel Deze Pagina