Ik zit reclame te kijken, maar er komt geen eind aan. Een hele lange reclame van c1000 over geluks volgeltjes. Ze halen ook alles uit de kast om de wuppie te verslaan, maar dit vind ik heel overdreven. Hoop dat ik deze reclame niet vaak hoef te zien.
Ik zag hem net ook ja... stoor me er niet echt aan. het is dat of reclames waarvan de een nog irritanter is dan de ander.
De BN-ers die het zingen waren net bij DWDD. Wij vroegen ons ook al af hoe C1000 zo'n dure reclame konden betalen. Al die BN-ers, voetballers en dan ook nog de zendtijd.
die mannen waren ook bij boulevard vandaag! en mn dochter van 5 vond het helemaal geweldig! helemaal als die dingen op die billen geplakt zitten haha! ik vind het best leuk gedaan hoor!
Hahaha ik zag hem op nu.nl. Vond hem geweldig! Ben nu wel erg nieuwsgierig geworden waar Appie mee gaat komen...
Haha, wij hier waren dus niet de enige die de reclame enorm was opgevallen, alles werd idd uit de kast gehaald en er kwam geen eind aan. Gelukkig uiteindelijk wel maar het leek zo !
Ik vind 'm stiekem ook erg leuk! Grappige dingen, vooral de kinderen moesten er om lachen ( die op z'n hoofd en billen ). Er is ook een verkorte versie trouwens: C1000 Geluksvogeltjes - YouTube
`NEE HOOR Ik vind hem ook echt super grappiig, en zoonlief van 2.5 zat er al op te swingen en lachen, die vind het dus ook geslaagt.
ik heb vandaag net 2 van die vogeltjes gekregen wist niet dat ze bestonden haha ze piepen wel irritant trouwens