ik vind hem geweldig!!! ben benieuwd naar de ah waar hun meer gaan komen. vind plus en supercoop in herhaling vellen met de juig bandjes en sleutelhanger dingen
ik had hem nog helemaal niet gezien, dus maar even de youtube link gekeken net (dank u marnatman) Vind hem ook best grappig, maar ik kan nog niet oordelen hoe ik hem ga vinden na 10x omdat dit de eerste keer was dat ik hem zag
vandaag mn eerste geluksvogel gekregen(kat is er bang voor hihi) ik support Nederland met voetbal maar vind al die oranje reclames vreselijk.
Haha na 10 keer is hij nog leuker omdat je hem dan kan meezingen. Vind de reclame geweldig en krijg helemaal zin n het ek, terwijl ik niet van voetbal hou!!
Het is een super leuke reclame Leuke clip, leuk deuntje, leuk prulletje... Ik wil 'm nog wel een paar keer zien/horen! Wel een duur grapje voor C1000
Heb de reclame nog niet gezien, maar al wel zo'n vogeltje in huis. Mijn 2 jarige dochter vind ze helemaal geweldig!
Hij is inderdaad erg lang,maar wel funny! Kmoet m niet te vaak zien denk ik.... enne.... kvind m dit keer leuker dan de reclame van de appie die nu draait!