Zijn er nog meer dames die (zo vroeg) inkopen doen? Als je leuke sokjes, schoentjes ziet, dat je ze dan ook gelijk meeneemt? Ik zit nou als een gek voor een leuke babykamer te kijken en allemaal kleine snoezige babyspullen! Maar ben pas 6e week. Haha
Tip vd dag,, ik zou niet veel sokjes kopen tijdens je zwangerschap.. Ik kreeg er zoveel van kraamvisite dat ik nu een sokkenwinkeltje kan beginnen
Ohnee dat heb ik nog niet echt.. Ik wil eerst de eerste echo afwachten precies en kijken of alles echt in orde is
Ik had het allemaal voor ik zwanger was bij de eerste..En nu alleen flesjes gekocht slabbertjes met i.love mummy and daddy en mutjes met dezelfde tekst verder niet..nu wel toen ik wist dat het een meisje word
Wij hebben met 11 weken het kamertje besteld voor in september maar nu heb ik gebeld en komt het 9 juli al +box + badje. Kleertjes ben ik pas aan het kopen sinds we weten dat het een meisje word. Veel plezier!
neuh.. heb wel vast de nieuwe kamer voor onze dochter uitgezocht en aangezien ik dacht dat dit een zoon zou zijn, ook vast jongensbehang. kopen kan altijd nog
Met 12 weken kochten we onze wagen al Maar echt spullen zoals kleertjes enz, nee pas als we weten dat alles oké is met 20 weken echo gewoon uit zelfbescherming
Nee, dat durfde ik echt niet. Sowieso heb ik weinig gekocht en veel via marktplaats. Ook pas met 25 weken ofzo. Ik ben nog steeds niet bij een babywinkel geweest! (Nu 36 weken) dus morgen maar eens doen. Scheelt weer dat we eigenlijk niks nodig hebben, minder duur