Obesimed/Vitamust

Discussie in 'De lounge' gestart door Ilovemybeeb, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilovemybeeb

Ilovemybeeb Actief lid

9 jan 2009
    178
    0
    0
    leidster kdv
    Heeft iemand ervaringen met deze producten?

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ben er ook wel benieuwd naar... Zag laatst bij de DA die Obesimed (ofzoiets) staan en werd ook wel heel nieuwsgierig...

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik ben ook heel benieuwd! Het is pas sinds 27 december te verkrijgen dus er zullen nog niet veel ervaringen van mensen te vinden zijn.

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Voorkomt extreem overgewicht en overmatig eetgedrag
    Ondersteunt een evenwichtig eetpatroon
    Voor substantieel gewichtsverlies en de behandeling van obesitas

Obesimed® is een medisch hulpmiddel voor de behandeling van licht tot extreem overgewicht van volwassenen en kinderen vanaf 10 jaar. Gebruik van Obesimed® voorkomt een overmatig eetgedrag, ondersteunt een evenwichtig eetpatroon en leidt tot substantieel gewichtsverlies. Het actieve ingrediënt van Obesimed® absorbeert grote hoeveelheden water en vormt een natuurlijke substantie, die de maag vult. Dit geeft een vol gevoel en draagt daardoor bij aan verzadiging tijdens de maaltijd en de periode erna. Obesimed® verlaagt het tempo waarmee het voedsel de maag verlaat door de vorming van een viskeuze gel matrix. Het bevordert de verzadiging van de maag, waardoor extreem overgewicht wordt voorkomen en een ander eetpatroon wordt aangenomen. Daarnaast verlaagt het middel het cholesterolgehalte en geeft het verlichting bij obstipatie. Het actieve ingrediënt van Obesimed® is een natuurlijke vezel, die niet door het lichaam wordt opgenomen en verteerd. Obesimed® is een medisch hulpmiddel klasse IIA.

Dosering en gebruik
    Obesimed® dient niet langer dan 30 dagen in 1 behandelingsperiode te worden gebruikt. Na 4 dagen kan de behandeling worden hervat. De capsule in zijn geheel innemen. Tijdens het afvallen en het gebruik van Obesimed® moet u de dagelijkse voeding aanvullen met een vitamine- en mineralenpreparaat van A t/m Z met 100% ADH.

Volwassenen
    3 x daags 2 capsules 1 uur voor de maaltijd innemen met 2 glazen water.

Kinderen vanaf 10 jaar
    2 - 3 x daags 2 capsules 1 uur voor de maaltijd innemen met 2 glazen water.

Aanbevolen dagelijkse dosering niet overschrijden.

Productinformatie
    Inhoud: 45 capsules Inhoud: 135 capsules
    Advies Verkoopprijs: € 19,90 Advies verkoopprijs: € 49,90

Samenstelling
    Het product is gebaseerd op plantaardige ingrediënten: OMTEC 19®, Amylum Solani, Hypromelllose (E464), Oleum Helianthus, Titaniumdioxide (E171).

Totaal netto gewicht
    45 capsules 40 gram, 135 capsules 121 gram, per capsule 895 mg.

Allergenen
    Dit product bevat geen allergenen.
    Het product is geschikt voor vegetariërs.

Gebruik tijdens zwangerschap en/ of borstvoeding
    Bij zwangerschap of borstvoeding wordt afgeraden af te vallen, mogelijke schadelijke stoffen uit het vetweefsel kunnen dan bij het kind terecht komen. Het gebruik van de Obesimed® wordt daarom afgeraden.

Gebruik in combinatie met geneesmiddelen
    Obesimed® verlaagt de glucosespiegel van het bloed. Gebruik in combinatie met andere dieet supplementen/geneesmiddelen, die een vergelijkbaar hypoglycemisch effect hebben, wordt daarom afgeraden. Orale medicijnen moeten 1 uur voor of 4 uur na gebruik van Obesimed® worden ingenomen.

Waarschuwingen

•

•
    •
    • Obesimed® dient niet te worden gebruikt bij overgevoeligheid voor één of meerdere bestanddelen. Bij twijfel of u Obesimed® mag gebruiken en/of in combinatie met een geneesmiddel mag gebruiken raadpleeg dan uw arts of apotheker.
    Let op! Capsule niet openen voor inname.
    Buiten bereik van jonge kinderen houden.
    Gebruik door kinderen alleen onder strikt toezicht van een volwassenen.

Mogelijke bijwerkingen
    Obesimed® wordt goed verdragen en heeft weinig bijwerkingen. Milde maag- en darmklachten zoals lichte diarree, oprispingen en gasvorming kunnen echter optreden bij het gebruik van Obesimed®. Meestal verdwijnen deze bijwerkingen na een aantal dagen. Raadpleeg uw arts indien klachten langer dan 3 dagen aanblijven houden.

Medisch hulpmiddel
    De productie van Obesimed® geschiedt volgens strenge kwaliteitseisen conform ISO 13485: 2003. Obesimed® is een medisch hulpmiddel klasse llA conform de medische hulpmiddel richtlijn 93/42/EEC. Geregistreerd onder Medical Device CE 0086.

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Dit heb ik gevonden. Ik ben wel benieuwd of het helpt. Het kost je ongeveer 20 euro per maand. Je kunt net niet met een pakje van 45 tabletten, 30 dagen rond komen. ik ben zeker wel geintereseerd in ervaringen.

6. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik kan niet rekenen. Je kunt er 1 week mee doen. Dus je bent 20 euro kwijt per week. Klopt het nou wel? Rekenen is niet mijn sterkste kant.

7. Ilovemybeeb

Ilovemybeeb Actief lid

9 jan 2009
    178
    0
    0
    leidster kdv
    ik ben ook niet echt een rekenwonder , maar als ik het uitreken kan je met 45 capsules 7,5dag doen.. dus 20 euro per week ongeveer ja.. :)
    ga het binnenkort een keer halen, kijken of het werkt!

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Lekker duur dan... :confused:

9. Ilovemybeeb

Ilovemybeeb Actief lid

9 jan 2009
    178
    0
    0
    leidster kdv
    ja dat wel pfff

10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
  11. Ilovemybeeb

Ilovemybeeb Actief lid

9 jan 2009
    178
    0
    0
    leidster kdv
    oh bedankt! ben benieuwd

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik was er ook al nieuwsgierig naar, 1 ding zint me niet..

Waarom MOET je vitamines gaan innemen.. zou je echt zo weinig binnenkrijgen dat je zoveel tekort komt :(

en ik vind 6 pillen op een dag nogal wat zeg! pffff of dat t waard is?!

Ik zou misschien 1 of 2 voor t avondeten wel een idee vinden, zodat je bij de grootste maaltijd niet teveel eet en dat je niet snel erna gelijk weer trek krijgt (heb ik altijd)

Maar verder.. klinkt een beetje eng.. :oops:

en lijkt me ook niet slim als je zwanger probeert te worden of bent dus.. :rolleyes:

13. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Als zwanger wilt worden of bent, zou ik het zeker niet doen, wordt ook afgeraden. Ik loop te zoeken naar iets wat mijn man kan helpen.

14. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik sluit me bij jou aan, Pampapilo... En ik las ook dat je de tabletten in moet nemen met 2 glazen water? Dan is het toch niet raar dat je minder eet, of ben ik nu gek?

Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje vreemd dat het je bloedsuiker verlaagd... Als je normaal gesproken een lage bloedsuiker hebt, krijg je juist honger.

Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik abslouut geen expert ben op dit gebied, alleen hoor je altijd van die rare dingen over dieetpillen dat ik er een beetje huiverig voor ben.

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Valt best mee... als je door die pillen geen honger meer hebt, hoef je ook geen boodschappen te doen :)

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Als je 6x per dag 2 glazen water neemt dan zit zoiezo al vol....

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    wuhahhaha

"wat heb je gister gegeten"

"zelfde als vandaag.."

"oh das ook niet speciaal, wat dan? "

"2 pillen en een glas water!"

:confused: :)

18. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik vind 20 euro per week ook wel erg veel. Dan kun je beter naar een sportschool gaan en gezond afvallen.

Deel Deze Pagina