Ja gaat gelukkig goed.. Wel bont en blauw en ik kan niet op mijn kont zitten haha maar goed dat is niet erg..
Samen met mijn dochter ‘meidenavond’ gehad. Samen gegeten, daarna maskertjes, lekker in bad en Mees Kees op de bank gekeken in badjas met chips uit de zak. Dat wilde ze graag, ik doe het altijd in een schaaltje En als je dan zo op de bank zit met dat kleine lichaampje tegen je aan, samen lachen om Mees Kees, heerlijk!
Toen ik vanmorgen op de slaapkamer van de jongste kwam en heel enthousiast goedemorgen riep, een goedemorgen kusje vroeg en ik hou van jou mama zei. Het gebeurd wel vaker maar elke ronde weer gaat er een aaaahhh kriebel door me heen
Heb je even een controle laten doen? Ik heb de bevalling ook gedaan met hoogstwaarschijnlijk een scheurtje in mijn stuit (weigerde een foto omdat het geen meerwaarde had voor de behandeling) ook door een val van de trap heb er nog lang last van gehad maar de huisarts wilde wel perse een controle van de baby.
Zoontje kwam vanmorgen naast me liggen en ik zei dat ik niet gelijk mee zou gaan naar de voetbal, dat ik alleen de tweede helft even kom kijken...dit omdat ik teveel last van m'n rug heb. Draai je maar even op je andere zij zei hij, dan kan ik over je rug wrijven...zo gezegd, zo gedaan...heerlijk
Gewoon ontzettend dankbaar dat ik na veel jaren verdriet en verlangen toch nog een fantastisch zoontje heb gekregen en er nu nog een regenboogje onderweg is. We zitten samen op de bank en ik krijg om de minuut een knuffel of een zuchtend "mamaaaa" en kijkt me verliefd aan. Smelt.
Door alle hulp van de afgelopen week en aankomende week lopen we voor op schema (topic moeilijk te verwoorden over verhuizen en operaties) dat we vandaag hebben besloten om er even tussenuit te gaan met de kinderen. Die zitten al veel weekenden thuis. Dus daar ben ik dankbaar voor, voor alle hulp die we hebben mogen ontvangen de afgelopen week en aankomende week! En dankbaar dat ik er vandaag uit kan met onze kinderen en ze zien genieten.
Mijn geluksmomentje deze ochtend. Dat ik mijn oma nog heb. Dat ze zo ontzettend leuk is en heerlijke Amsterdamse humor heeft. Zojuist 10 minuten aan de telefoon gehangen met haar en hing op met tranen over mijn wangen van het lachen! Morgen maar een kus en een gebakje bij haar langsbrengen
Geluksmomenten van de afgelopen dagen. Mn dochter!! Was een hele pittige snelle al dan hilarische bevalling. Maar wat blijft dat toch bijzonder zeg!!!! We zijn helemaal verliefd