Geluksmomentjes :D

Discussie in 'De lounge' gestart door Nescio, 8 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

Dank je wel!
    Alles is heel goed gegaan, bevalling was kort en krachtig (2,5 uur) en kleintje doet het heel goed.

Ik heb echt iets met open haarden, dus zie dat plaatje nu helemaal voor me, en een warme choco zal er ook wel ingaan! :D

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Wat een heerlijke berichten allemaal! :D

Zusterke en LadyXochi, bedankt voor de felicitaties!

3. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Heerlijk toch, nog gefeliciteerd!

Mijn geluksmomentje is na een zware slaapdienst op het werk in slaap vallen op de bank en dan wakker worden met de woef naast me die zijn poten helemaal om me heen heeft geslagen, dat monster mag helemaal niet op de bank, maar het was te cute! :D

4. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen

Haha super grappig!:D

5. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Mijn momentje van de dag was... dat onze jongste haar glimlach aan het ontdekken is. Vanmorgen gebruikte ze alle spieren die ze had, ze poepte erbij zoveel moeite deed ze... en ja hoor daar kwam weer die grote glimlach. Smelt smelt :D. Om vervolgens een luier te verschonen.

6. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.282
    1.437
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Mijn geluksmomentje, samen met mijn twee zoontjes hand in hand lopen naar school. Meestal willen ze alleen maar rennen en dan ben ik ook achter ze aan te aanrennen om 08.15 uur al. Nu wilden ze allebei aan mijn hand lopen, de ene aan de ene hand en de andere aan de andere hand,zo gezellig.

7. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Twee geluksmomentjes vandaag. Samen met mijn jongste zoontje allemaal boodschappen doen en dan heerlijk een handje krijgen, terwijl hij vorige maand nog absoluut NIET een handje wilde geven.

5 kinderen op de bank, die na een heerlijk middagje buitenspelen tijdens het partijtje van mijn oudste zoon, een griezelfilm zitten kijken (we houden een griezelfeest) en genieten van een bakje chips.

8. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Hier vandaag een pyjama dagje :)(ook omdat ik erg misselijk ben) en na het slaapje van mijn dochter verf en kleurmiddag met kindermuziek op de achtergrond.

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nog gefeliciteerd met de geboorte van de jongste!

Hier net twee meiden schaterend samen onder de douche. Hele badkamer nat, maar wat maakt het uit ;). Nu lekker de verwarming aan en met natte haartjes in schone pyamaatjes...Luvvvv it.

10. Talvi

Talvi Niet meer actief

Wat een mooie verhalen allemaal! Ts nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter 😊

Mijn geluksmomenten van vandaag:
    - Jamila die me tijdens het eten heel lief lachend aankijkt
    - Als Andy thuiskomt van het werk fluisterd ze heel enthousiast papa papa papa en begint ze meteen te stralen 😁💜
    - De katten die me enthousiast miauwend komen begroeten als ik van de winkel kom
    -Onze jongste kat die me altijd wil laten schrikken en uit de bosjes springt als ik voorbij loop😂

11. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Gefeliciteerd met de geboorte van je jongste meisje.

Ik word helemaal emotioneel van dit topic, wat is het toch soms heerlijk om stil te staan bij die kleine momentjes.

-De hond die blij kwispelt bij alles wat ik tegen hem zeg.
    -mijn meisje die zelf haar bekertje melk dronk zonder te knoeien.
    -Een onverwachte, spontane kus nadat ze me met die grote blauwe ogen heel intens aankeek.
    -de rest van de week en het weekeind niet hoeven te werken zodat we lekker samen hebben.

12. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Ts gefeliciteerd! Heerlijk gevoel hè :)

Mijn geluksmomentje van vannacht. Beide kids sliepen in het grote bed en toen de jongste midden in de nacht aan het huilen was (tandjes) aaide zijn grote zus hem over zijn wangetje om hem te troosten, terwijl ze gewoon sliep:D

Vanochtend wist ze het ook niet meer.

13. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

De hond die op schoot komt liggen en de kat die vindt dat hij er nog wel bij past en half op de hond gaat liggen (die dat op zijn beurt weer prima vindt, haha!)

14. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    IK zat net na een pittige ruzie via de telefoon op de bank en er liepen tranen over mijn wangen.
    Onze kitten die nog geen week hier is klimt boven op me, duwt zo hard mijn arm weg dat ze naar boven kon, geeft een lik aan mn gezicht en nestelt zich tegen mn wang aan in mijn nek (waar ze nu nog steeds ligt). Te lief dat ze dat aanvoelt.

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Vanochtend.. 5 uur "mama! Mama!"
    "Ik heb zo eng gedroomd en de nachtmerries blijven maar rond mijn hoofd draaien en elke keer als ik ga slapen wordt het erger!"

Uiteindelijk de rest van de nacht samen op de bank gelegen :)
    Nachtmerries wegkroelen! :)

16. penseel

penseel Niet meer actief

Ja ik heb er ook een en nog gefeliciteerd T.s

Dochter heeft zo open podium en heeft de hoofdrol. Helemaal nerveus vanmorgen maar wat voel ik mij trots broer gaat mee kijken tante ik en het liefst had ik de hele familie uit genodigd.

17. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Wat leuk penseel!

Hier vandaag afsluiting kinderboekenfeest...
    En een dochter die niks gaat doen!
    Zegt ze althans... Feit dat ik vannacht 2 uur eerder wakker was IC nachtmerries doet me vermoeden dat ze toch stress heeft :)

18. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    #58 biancs, 10 okt 2014
    Laatst bewerkt: 10 okt 2014
    Heerlijk aan het nagenieten van dochterlief haar eerste verjaardag. Trots op haar dat ze het gisteren super goed heeft gedaan en dat het goed te doen was voor ons ondanks de drukte.

En verder maakte de weegschaal mij onverwachts heeeeeeel blij.. Ik zeg: prima dagje vandaag :)

19. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Na deze hele week vol mixed emotions omdat mijn man heeft aangekondigd te willen scheiden, zit mijn jongste nu op mn schoot het grote speelgoedboek door te bladeren. Als ik hem dan zie en vastpak om hem te kunnen knuffelen dan stroomt mijn hart over van liefde, en geniet ik zo ontzettend. Deze liefde zal geen man me ooit kunnen geven, onbetaalbaar :)

20. Nescio

Nescio Niet meer actief

Bedankt voor alle felicitaties, heel lief! Ik word ook gelijk weer vrolijk en ja, ook emotioneel, van jullie geluksmomentjes!

Gisteren was een groot geluksmoment, zelfs het moment dat ik even met oudste dochter mee zat te huilen (niet dat ze het zag),omdat zij zo oververmoeid was en niet wist wat ze wilde en alleen maar kon krijsen/huilen, en ze er zo mee aan zat. Mijn natuurlijke reactie was geirriteerd/boos worden, maar zelfs dat kon ik niet en ik heb wat tranen gelaten in de donkerte van haar slaapkamer.

Daarna 3 keer op verzoek hetzelfde Jip en Janneke-verhaaltje voorgelezen, waaronder ze al in slaap viel :)

Deel Deze Pagina