Geluksmomentjes :D

Discussie in 'De lounge' gestart door Nescio, 8 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Mijn oudste zoon die op het schoolplein van achteren zijn armen om me heen slaat.
    Bij het naar school gaan me een dikke knuffel geeft en zegt "mama, ik hou heeeel veel van je" en daarna zijn fiets pakt en me nog een kus komt brengen.

Mijn middelste zoon die mij ondanks dat ik er naar vroeg een kus op mijn wang geeft en dit normaal niet doet.

Wat heb ik genoten van deze 2 geluksmomenten.

Al zijn die er zoveel..

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Vandaag gewandeld in het park en thuis gekomen met een hoop blaadjes, takjes en kastanjes. Vervolgens de pompoen uitgesneden met z'n drieën. Het is momenteel zo hectisch op mijn werk, dat ik enorm kan genieten van mijn vrije dagen met de kinderen:)

3. Tennes

Tennes Niet meer actief

Met mijn kopje koffie en een schaaltje pepernootjes achter de laptop terwijl de kids met playmobil spelen. Heerlijk!

4. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Mijn dochter die al een tijdje mama oefent en het steeds meer gericht en bewuster tegen mij gaat zeggen. De ene keer is het meme en andere keer echt mama. Gisteren 4x mogen horen. Het aller mooiste moment was vorige week, dochter komt aan gekropen gaat via mijn knie staan trekt aan mijn broek dus ik kijk haar aan en zeg ja schat wat is er? Ze maakt echt oog contact en zegt luid en duidelijk: mama :D

5. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Fijn! En gefeliciteerd met je 2e dochter..mooie naam!

Hier: Op de bank, dochter op schoot en draait zich opeens om, mondje open en plakt een dikke (natte) kus op mijn wang. Daarna die armpjes om mijn nek en een knuffel. Smeltttttt..<3

6. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Mijn kleine man die steeds gerichter en 'echter' naar mij gaat lachen. en als die mijn stem hoort en hij ligt lekker bij papa echt mij gaat zoeken met ze ogen en zijn hoofdje draait zo super schattig.

Oh en als die in de wipstoel zit , dan kan ik zo van hem genieten. Lachen en geluidjes maken (kan het nog geen brabbelen noemen haha) zo super schattig....

Oh en grote meid die al een echt moedertje is. Ons tegenwoordig voorbij loopt en alleen maar oog voor der broertje heeft ( en dan te bedenken dat ze geen broertje wilden alleen en zusje haha). Elke ochtend bij zijn bedje staat als die wakker is en hem altijd knuffelt. Als hij huilt tilt ze hem op en gaat liedjes zingen. En hij die der dan helemaal bekijkt. Smeltttttttttt

Te veel dus ;)

7. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ts gefeliciteerd en inderdaad wat geluksmoment!

Wat een geluksmomenten lees ik hier, leuk!

8. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    mijn dochter die me vandaag komt troosten omdat ik stond te huilen.
    mama kusje erop? alles komt goed mama en ik kreeg een knuffel. haha
    toch maar even uitgelegd dat mama prei soep aan het maken was :) en daar de tranen van kwamen.

9. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Toen mijn zoon gisteren zijn hoofd stootte kwam zijn zus hem een knuffel geven. Vervolgens kietelde ze hem totdat hij weer begon te lachen <3

10. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Net kwam me dochter bij mij, ik sliep nog, 'mama wakker worten het is licht buiten, mama ben je nog moe?' Uhm ja ik ben nog moe. Geeft ze me een kusje op mijn voorhoofd. ' mama nu ben je niet meer moe he?!'

Deel Deze Pagina