De hele schoonfamilie bij elkaar ♡ Gewoon lekker met z'n allen lunchen, simpele lunch, maar iedereen blij! De volgende ochtend het nieuws dat man zn oma is overleden, hoe mooi dat alle kinderen meteen naar het ouderlijk huis toekomen om bij hun ouders te zijn. En dat je ook ziet dat mn schoonmoeder het enorm waardeert. (Ook al was het niet helemaal onverwachts en hadden we elkaar net gezien en woont de rest niet echt om de hoek). En gisterenavond met een gedeelte van mijn familie bij elkaar. Gewoon gezellig. Ik hou ervan als iedereen er is!
Ik realiseerde vanmiddag dat ik de tijd tussen kerst en oudjaar zo fijn vind. Er moet niks meer. Werk is rustig. Geen stressen mensen in winkels etc. Gewoon wat aanrommelen. Kinderen lekker aan het spelen Top 2000 op de radio en dan lekker mopperen over de dj's Vandaag lekker uitgeslapen. Uurtje gewerkt. Man heeft op zolder flink opgeruimd. Ik de badkamer gepoetst. Daarna met volle auto vol boeken naar de kringloop. Boodschapje gedaan. En nu staat de rollade in de oven (ideaal de kant en klare feestmaaltijden bij de appie )
Ja eens! Vandaag ook lekker uitgeslapen. Gerommeld. Bos in geweest. Ik vind dat altijd de periode van het jaar dat ik het meest zen ben
Vertel maar aan m’n moeder dat je die tijd tussen kerst en oud en nieuw zo fijn is. Ik ben 29-12 jarig en m’n moeder had naast alle drukke feestdagen ook nog m’n verjaardag
Ik had het al in het WVJMVO Topic geschreven maar mijn geluksmomentje was toch echt dat stapeltje foto’s dat ik opeens vond ❤️ En toen ik uit narcose kwam in 2019 na de 2e operatie aan m’n nek, hoorde ik m’n vaders stem: ‘wakker worden Iertje. Je mag nu wakker worden Ier’ Vanmorgen werd ik weer zo wakker (oké op 3e kerstdag maar toch…) ‘Wakker worden Iertje…’ Superfijn vond ik dat. Ik mis z’n stem zo. Mijn vader had een hele fijne zachte stem. Verder meer momenten van geluk. We zitten weer een paar daagjes in het huisjespark waar we nu voor de 6e keer zijn in Dieverbrug ❤️
Mijn dochter zei al een tijdje papa maar 1e kerstdag was daar ineens mama dan smelt je toch even. En het was heerlijk om mijn kinderen te zien genieten van de cadeautjes uitpakken.
Wij waren naar Landal. Lekker 5 dagen in een bubbel en niet teveel kerst gevoel. Voor herhaling vatbaar. Lekker gegeten, beetje wandelen, spelletje, zwemmen, kind vermaakte zich in het atelier terwijl moeders een boek las, eekhoorns en vogels doppinda’s voeren, etc. Beste vriendin was er ook 2 nachten en dat is gewoon zo fijn samen. Geen gedoe , op 1 lijn zitten. Dochter ook happy. Elke avond in bad en spelen met nieuwe playmobil. De kerstvakantie houden we relaxt ivm met mijn longklachten, verkoudheid en nieuwe medicatie met veel bijwerkingen. Ik hoef gelukkig maar 2 dagen te werken en als goed is is mijn dochter ook nog 2 dagen uit logeren. Heerlijk!
Nou, dat was hier wel anders. Dinsdag gewoon om 7 uur op de bso staan en een megadrukke werkweek hebben. En kind die op mn vrije dagen gewoon half 7 wakker is.