Dames, Aanstaande vrijdag hebben wij de combinatietest. Als dat allemaal goed is gaan wij bekendmaken dat ik in verwachting ben. Nu willen wij ons zoontje een truitje aantrekken met: ik word grote broer Heeft iemand een leuke site waar je leuke shirts kan bestellen. Hoeft niet te duur te zijn, hij zal het maar 2 keer dragen (gok ik).. Alle tips zijn welkom
Ik heb een tshirt aangeschaft met de tekst Im the big bro Via aliexpress, lekker goedkoop. Duurde 2 weken bij mij
Ik vond het nogal tegenvallen wat er te vinden was, of zoals bij Simply Colors nogal duur voor die enkele keer dragen. Heb uiteindelijk een shirt van marktplaats gehaald, die was toch nauwelijks gedragen want ook alleen voor aankondiging en wel betaalbaar Op Mp stonden ook wel advertenties van webwinkels met nieuwe shirts toen, vond die alleen minder leuk of veel verzendkosten ofzo
Super leuk idd! Als ik het eerder gelezen had had ik het in overweging genomen.. we hebben net een shirt besteld.. hopelijk op tijd binnen
Een kennis van mij had hem denk via simpley colors. Maar ze had hem iets grotere maat gedaan zodat toen hij met zo broertje voor het eerste poseerde na de geboorte ook aan kan. Je kan ook wat anders bedenken met een echo foto oid.
Boefjes en Bijtjes vond ik goed te betalen Ik word grote broer | Shirt | Boefjes en Bijtjes Ik vond die van simply colors niet zo mooi haha
Hahaha, wij hebben net dezelfde gekocht, 3 weken geleden. Leuke shirt he? Die van simply colors vond ik ook maar 'gewoontjes'